![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Syros står på min lista över kommande öar och jag skulle helt klart välja en by före staden och sen besöka den vid tillfälle. Beror helt enkelt på att jag föredrar små byar före städer när jag är i Grekland.
Jag blir lite förvånad över det Lissi skriver om stränderna. Flera som jag känner åker ofta till Syros och de är väldigt nöjda med öns stränder. En barnfamilj i stadsdelen där jag bor sa att det var väldigt lugnt och lite folk i juni. Nästan lika bra som Sifnos enligt deras beskrivning. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi hadde det bra i Galissas, men j e g foretrekker fortsatt Kini ![]() - stranda i Galissas var langgrunn. Jeg liker heller ikke for langgrunne strender, men har man mindre barn med så ønsker jo mange nettopp det ![]() - jeg synes ikke det er spesielt langgrunnt i Kini, i tillegg til bystranda har man Lotostranda få minutter videre utover til venstre ( om man står med ryggen til byen) Man kan gå landeveien i vakker natur (ca30 -40 min) til Delfinistranda, eller som jeg foretrekker gå en sti langs havet dit ![]() Det går også badebåt fra Kini, vi har ikke vært med den hittil, men den går til fine strender har vi blitt fortalt. Her er et inntrykk av Loto- og Bystranda i Kini, Kimmen har vist bilde av Delfinistranda ![]() Lotostranda ligger fint til, og som sagt rett ved byen: ![]() Her er bystranda, vi liker oss best et stykke vekk fra solstolområdet: ![]() Det er deilig sand i her... for den som liker det da : ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och det gillar vi...
![]() /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
/Enigma Senast redigerad av Enigma den 2010-08-10 klockan 13:08. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Förlåt att jag fortsätter gå ifrån ämnet, men mitt svar torde se märkligt ut som ett första inlägg i en nystartad tråd. |
|
||||
|
||||
![]()
Vill bara påminna om att den här tråden handlar om Syros. Om ni vill diskutera nudism är det bättre att starta en ny tråd.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Riktignok fikk vi etter mye strev et hotell å bo på sent på kvelden, i hovedbyen, og vi reiste deretter fra sted til sted i en ukes tid. Men faktisk var det også for min del den ene gangen jeg har kjent ubehag på en gresk øy. Menneskene virket lite vennlige, snarere direkte uvennlige og uhøflige. I ettertid har jeg tenkt at kanskje det ikke skyldes at de misliker utlendinger, men at de simpelthen ikke forstår engelsk, at de ikke klarer å kommunisere på et fremmed språk? Ikke vet jeg. Men dit reiser jeg nok aldri tilbake. Verken dit eller til Phytagorion på Samos (Gran Canary i miniatyr) eller Hersonissos på Kreta. Ellers har de fleste greske øyene vært en glede å besøke. Uansett - Ermepoulis er en fantastisk vakker by. Småbyene rundt forbi, bl.a. Gaslissa, var derimot lite sjarmerende. Strendene lite å skryte av. Men hver sin smak... |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka lockande bilder från Syros du visade Kari. Tack för det.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|