![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har ar det kortarmat fortfarande som galler
![]() ![]() ![]() Jag sager bara att ni som vill gora som jag, gor det snart, for nu har fler och fler skaffat elektriska apparater till detta ![]() ![]() Skall nog passa pa och bada en gang till innan man maste till kylan ![]() Kanner mig faktiskt lite stolt och lycklig att jag gjorde det som jag hade lange onskat och tror nog att jag var till lite nytta ocksa ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Njut nu av de sista dagarna. Här hemma är det förskräckligt väder. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kul att du gläds över att du tog språnget och genomförde din dröm. Vi är många som borde lära av dig. Ha det nu riktigt skönt under resten av dagarna på Karpathos, och välkommen hem. Det ska bli kul att få ta del av lite resebrev och bilder. Ha det gott. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag fatt min olja fardig och klar
![]() ![]() ![]() ![]() Har med mig hem en stor colaflaska olja. En flaska till far jag nasta sommar. Det vager ju en del. Kan upplysa att nar jag passerade en kafenion ca 4.40 i morse sa satt det redan gubbar dar ![]() ![]() Dagen har varit varm och folk borjar ta av sig vinterkladerna igen ![]() Har tagit en sista bad ocksa. Inte kallt. Man kan ligga i en bra stund och man fryser inte efterat heller ![]() ![]() Har massa bilder fran plockningen och hela processen, sa det blir nog ett litet resebrev om det hela nar man hinner fran julstaket ![]() Pa tal om det sa har folk redan julpyntat hemma hos sig har ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|