![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Spännande att se om eftermiddagsbåten/färjan går för att plocka upp Samariavandrarna eller kanske de har stängt Samarisravinen i dag??
Här på Norr sidan har vinden nu mojnat. Olle |
|
#2
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
|
|