![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
VILKEN resa ni gör, Litentuva!
Vilka HÄRLIGA platser ni besöker! Och vilka UNDERBARA tjejer ni har! Tag det lugnt nu och kom väl hem till Sverige så småningom! Tack för att vi får dela er upplevelse och se så många fina pangkort! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kan även meddela att vädret sen igår är väldigt väldigt märkligt - det kom in tunga moln och nu vaknar jag till regnsmatter och kalla vindar - i juli !! Galet , men mysigt här på taket på nåt vis... Får se vad det blir av detta...
|
![]() |
|
|