![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Birgitta! Fortsätt njut!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för underbara bilder Sunny!
![]() Synd att To Xyma inte öppnat ännu, men du har ju gott om tid på dig. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Tyvärr såg det ju inget vidare bra ut på den väderprognosen, molnigt vill jag inte ha! Citat:
![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2014-05-07 klockan 20:08. Anledning: tillägg |
|
|||
|
|||
![]()
Måste bara få visa min utsikt från den stora altanen där jag bor på Pension Amorgos,(inte världens bästa skärpa i kvällsljus och med en mobilkamera, men håll tillgodo...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, KALIMERA är bra till mycket.. ![]() Yanna åker hem om några dagar, sen bli jag solo igen... då får jag ragga nytt sällskap, fast igentligen räcker det att AMORGOS håller mig sällskap, jag är mer än nöjd med det!!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kolla in min störtsköna säng...här sover jag som prinsessan på ärten...kan jag lova...
![]() Sunny, som snart ska sova... trött efter alla nya intryck, på ett skönt sätt!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Allt låter unerbart - men jag kan inte se några bilder..
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag ser bilderna först efter att jag loggat in. Fina bilder och sängen ser ju verkligen skön ut
RAN ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Guuud, va fint... vilken säng! Jag försöker räkna ut vilket hus du bor i. Det måste nästan vara i samma som supermarketen? För utsikten du visade var väl över "torget" där MYTHOS ligger? Varmt tack för dagens rapport och vackra bilder!
|
|
|||
|
|||
![]()
Och jag ser inga bilder alls oavsett om jag är inloggad eller ej
![]() Monica ![]() |
|
||||
|
||||