![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu vart jag så nyfiken..
![]() Så nu vart jag lite sugen.. får se vart jag hamnar sen i APRIL.. ![]() ![]() Hmmm...nu såg jag precis att Kalymnos har inrikesflyg.. bravo!!.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2014-11-11 klockan 16:17. |
|
||||
|
||||
![]()
Kapa på bara, Lissi! Kul med en tråd som engagerar. Dagens vinterförberedelse: Köpte några krukväxter som ska få stå ute i större krukor, och en stor påse med olika blomlökar som jag petade ner rätt planlöst. Det ska bli en överraskning i vår...
Om ni kommer hit kan jag lova en guidad tur runt ön i min lilla Atos med stopp för intagande av lämplig förtäring här och där. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Förresten vet du under vilka tider som inrikesflygen från Aten - Kalymnos går? Inte så ofta verkar det som när jag försökte hitta flyg där emellan, kanske är bäst att flyga till KOS? Eller vad tror du? |
|
||||
|
||||
![]()
Sommartid brukar det vara ett morgon-och ett eftermiddagsflyg. På vintern bara morgonturen. Till Kos är det många fler turer per dag.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men till KOS fanns det flera avgångar att välja på.. får se vad jag gör sen när jag bestämt mig... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Janne... det var det verkligen!..
![]() Trav och ridsport är en underbar sysselsättning.... numera blir det inte lika ofta..nu är det väl 6 år sen jag var riktigt aktiv! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag gillar hösten.Det är mörkt-javisst.Dock kan man göra mycket för att lysa upp tillvaron,som flera av er har skrivit.Ljus är viktigt.Det kan vara levande ljus inomhus som är nog så viktigt,men det allra viktigaste tror jag är att man får i sig och på sig det superviktiga D-vitaminet som finns i LJUSET och inte bara i solen som en del tror.D-vitaminet finns även vid mulet väder.Jag är noga med att gå en kort promenad varje lunch-dels för att få energi,men också just för D-vitaminet skull!
Sen kan man ju alltid se fram emot våren... |
|
|||
|
|||
![]()
Inte bara dagsljuset denna tid är viktig.. lika viktigt med motion..ta en rask promenad, en joggingrunda eller en cykeltur det gör mycket för humöret och sen får vi kroppens eget lyckopiller på köpet....endorfinerna!..
![]() |
![]() |
|
|