Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2015-04-02, 08:04
laeros avatar
laero laero är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Borås
Inlägg: 1 028
Standard Sv: Syriza - vill gräva gropen djupare

apropå demokrati...
Anders Borg intervjuas precis nu i svt:s morgonsoffa. Han kom på slutet in på vad han tror om en grexit och utrycker att han inte är säker på att den grekiska demokratin skulle klara ett sådant scenario.
Går kanske att se i play eller repris för den som är intresserad.
  #2  
Gammal 2015-04-08, 18:36
Maggys avatar
Maggy Maggy är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Skåne
Inlägg: 512
Standard Sv: Syriza - vill gräva gropen djupare

Citat:
Ursprungligen postat av laero Visa inlägg
apropå demokrati...
Anders Borg intervjuas precis nu i svt:s morgonsoffa. Han kom på slutet in på vad han tror om en grexit och utrycker att han inte är säker på att den grekiska demokratin skulle klara ett sådant scenario.
Går kanske att se i play eller repris för den som är intresserad.
...intressanta tankegångar...det grekiska folket sitter verkligen "i kläm..." ...och här fick jag jag "magknip..."

http://www.redeye.se/aktieguiden/nyh...grekland-putin

RYSSLAND: HAR DISKUTERAT ÖKAD HANDEL MED GREKLAND - PUTIN | Redeye.se
www.redeye.se
...hmm...betalas ytterligare "stödlån" från EU ut i natt, månntro...??
  #3  
Gammal 2015-04-17, 06:50
Smultron Smultron är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2006
Inlägg: 2 528
Standard Sv: Syriza - vill gräva gropen djupare

I DN hittar man denna dystra artikel om situationen för Grekland just nu:

http://www.dn.se/ekonomi/grekland-narmar-sig-avgrunden/
  #4  
Gammal 2015-02-24, 16:54
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Syriza - vill gräva gropen djupare

Citat:
Ursprungligen postat av laero Visa inlägg
Du får inte kalla Trojkan trojka längre😉
Den dag vi går med i eurozonen lovar jag att byta till "institutionerna"!
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT