|
||||
|
||||
Sv: Det blev Petra - vem har varit där?
Ni kommer säkert att få en fantastisk resa. Molyvos är jättefint men backigt. I hamnen kan ni sitta ner och dit kommer ni enkelt med turisttåget om det går eller med taxi. Jag bodde på Voulas studios förra året och om du orkar tycker jag att ni ska försöka ta er upp en bit i gränderna. I år blir det ingen Greklandsresa men det är inte knänas fel utan en massa andra omständigheter. Kvinnokoperativet säljer många lokala produkter i sina affärer. De håller hög kvalité.
Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Det blev Petra - vem har varit där?
Hej!
Var i Petra förra året och tyckte det var underbart! Rofyllt och enkelt på alla sätt och vis.Glöm inte att ta en taxi upp till lilla byn Petri som ligger ovanför Petra! Underbar mat på tavernan och utsikten är bedårande! Trevlig resa/Carola |
|
|||
|
|||
Re: Sv: Det blev Petra - vem har varit där?
Hurra vilket bra tips! Kul att ni trivdes. Har haft separationsångest från mitt älskade Pythagorion men syrran har rätt: man måste ju se och uppleva något annat ibland!
|
|
|||
|
|||
Re: Sv: Det blev Petra - vem har varit där?
Citat:
|
|
||||
|
||||
Sv: Re: Det blev Petra - vem har varit där?
Citat:
- og du med din omfattende skade i tommelen (det var et glasskår bak spisen som forårsaket det vel?) vet bedre enn noen hvilken e n o r m mengde trening som skal til Som du, gjorde Arne og sin trening m a n g e ggr hver time på dagen i uker som ble til måneder, og fortsatt holder han på , som vedlikehold, hver dag, men l a n g t i fra hver time nå - og jeg er sikker på at du får en veldig f i n ferie i Petra |
|
|||
|
|||
Citat:
Hoppas vi någon dag hamnar på samma ö samtidigt. Då ska jag bjuda på något riktigt, riktigt gott! (Som i min värld är fisk) ha det kempebra!!! |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Kanskje vi treffes på ei øy en gang, det hadde vært trivelig det |
|
|