![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Härlig avslutning på sista kvällen i Poros på taverna White Cat... underbar utsikt mot Poros stad..
Bye 👋... POROS... för denna gång!! Nu får ni följa med till Hydra, men det blir i en annan tråd! Sunny, som snart ska sova.. om det går!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi - som blev lika glad åt retsinaflaskan Nilam lämnat åt oss på Stelisia i Nea Chora för ett par år sen. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Just nu världens störtregn på Poros så alla fick rusa in under tak.. rätt kul det med...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Roligt att du trivs! För mig kommer alltid Poros att vara förknippad med den enda finska slagerfestivalvinsten någonsin. Varje gång man åkte de korta taxiturerna där så var det "Hard Rock Hallelulja" på full volym i taxibilen...
![]() Det finns (fanns åtminstone) för övrigt fantastisk mat på Poros. Gå upp till slaktarna och ät! Ha en fortsatt trevlig resa! Obo |
|
|||
|
|||
![]()
Du kommer få en härlig tid på Poros, det är jag helt säker på!
Anki |
|
|||
|
|||
![]()
Tisdag 29 september.
Idag har jag strosat i Poros stad..fick skjuts in med Christian i hans lilla jeep helt utan tak..kul att åka med!!.. ![]() Här har ni lite bilder tagna i Poros stad... Det tar cirka 15 min att gå hem till Panorama från Chora..inte särskilt betungande... Bara härligt att röra på sig och det gillar ju jag!.. ![]() Hett idag på dagen och sen kom störtregn och åskväder men då satt jag tryggt på Panorama taverna och fick bjudvin och alla gäster fick söka skydd under tak som jag berättade tidigare.. trevligt folk som jobbar där... djungeltelegrafen har tydligen meddelat att jag bor på Panorama apt. för det visste han som serverade... ![]() Innan jag slog mig ner på tavernan tog jag mig en promenad i Askelibukten och njöt av den underbara naturen SÅ grönt och lummigt, härliga dofter! Sen sprang jag på en sköldpadda 🐢 oxå!!.. Alla dessa mysiga möten, love it!.. ![]() När jag kom hem från Chora stog detta stora fruktfat och väntade på mig.. en gåva från Christians far Nicos, bjudvin är från en KALIMERAVÄN.... ![]() Imorgon ska jag hyra mig en bike, fått ett bra pris för att jag bor på Panorama.. Ska väl cykla runt hela ön är det tänkt.. kanske inte imorgon.. det beror på vädret såklart! Kalinichta, Sunny, direkt från Askeli, Poros. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() De verkar ha en hel del vegetariskt som alltid i Grekland. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Roligt att du trivs på fina Poros! |
|
||||
|
||||
![]()
Utsikten från din balkong är verkligen fin. Njut ordentligt av den och Poros!
/ Anne ![]() |
![]() |
|
|