![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Åh så spännande, Hydra har jag aldrig varit på så det skall bli kul att få följa med dig dit.
Njut vidare! // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också bara varit på Hydra över dagen. Då badade vi vid det lilla klippbadet i stan. Jättehäftigt!
![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härlig avslutning på sista kvällen i Poros på taverna White Cat... underbar utsikt mot Poros stad..
Bye 👋... POROS... för denna gång!! Nu får ni följa med till Hydra, men det blir i en annan tråd! Sunny, som snart ska sova.. om det går!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för dina rapporter Sunny! Trevlig läsning som alltid
![]() ![]() Jag tycker mig att läsa mellan raderna att du kanske inte är lika helt såld på Poros som du blev på både Amorgos och Sifnos, eller tolkar jag dig fel ![]() Hur som helst ha en fortsatt härlig vistelse i Grekland! Maria |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og dette siste bildet, S Å fint ![]() Så BRA at Hydra er din neste øy, og at du skal BO der, ikke kun ta en utflukt ![]() Hydra er bare så helt spesielt fin, vi har vært der to ggr, begge i april ![]() Nå gleder jeg meg til å se/oppleve Hydra via deg, Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Maria, du har helt rätt... Sifnos och Amorgos är nr.1 för mig och berörde mig på ett helt annat vis!
Men Poros är mysig på ett annat vis.. ![]() Men jag saknade de härliga klippbaden som finns på Sifnos och Amo... Kari, ja de ska bli spännande att komma till Hydra..roligt att du gillade bilden... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så fin bild! Kul att det blir Hydra, ska läsa dina rapporter med stor entusiasm. Hydra vill jag själv till ännu en gång. Minns det som en så speciell liten ö och så vacker!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack ALLA för trevliga kommentarer i min Poros-tråd!..
![]() Nu har jag ätit frukost och väntar och läääängtar.. efter att få komma iväg.... MEN.. snart så är jag på Hydra.. vi ses där!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi - som blev lika glad åt retsinaflaskan Nilam lämnat åt oss på Stelisia i Nea Chora för ett par år sen. |
![]() |
|
|