![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ingen av rommene mot havet har sol om ettermiddagen, selv på nr 9 har vi kun litt sol inn på balkongen kun til ca14.30. Jeg kan finne ut hvilket studio som er størst/best av de på midten når jeg kommer ned i slutten av oktober, Masse. Anbefaler å bestille så tidlig som mulig når/om dere bestemmer dere for å bo pp Haris😊 Senast redigerad av kari den 2018-09-09 klockan 06:13. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Øverste etage er privatbolig for Flora og Haris, så der får du nok ikke lägenhet. Bare til information /Mette |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Når jeg skrivet/sier «oppe» er det den øverste av de som leies ut😌 DET kunne jo ikke Masse vite. |
|
||||
|
||||
![]()
OK! Tack!
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Soluppgång från studio3 hos Haris,tidig morgon.
Fullmånen går upp. Från studio 3 hos Haris. April 2018. Kan man ha vackrare vy???? Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
MEN, unntak finns..., minbror og svigerinne bodde nede en gang, de følte det litt «mørkt og innestengt»..., de likte nr 9 mye bedre. De kom fra Chania og besøkte oss der en gang. Studioene oppe varierer noe i størrelse og «fasong», et av dem (husker ikke hvilket romnr) er betydelig mindre enn «vårt» nr 9, som er størst. Alt er relativt, også hva vi legger i «små rom», jeg synes rommene oppe har fin størrelse, kanskje med unntak av det ene, om vi skulle bo i det over tid. Det finnes også et studio oppe med hageutsikt. Haris Studios er populært og veldig ofte fullbooket, også i november😊 |
![]() |
|
|