Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-08-16, 13:16
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kaos i Kastrup

Jag fick ett "Påminnelsemail" från Sterling idag om att jag ska flyga med dem om några veckor...! Som om man skulle glömma det?

Men i det stod det att incheckningsautomaterna på Kastrup inte är i funktion just nu pga av uppdatering!? Det kanske stämmer, men det kanske även är en omskrivning för att men tar hänsyn till den "lilla" incidenten i London... Det stod ingenting om när de skulle öppna igen. Incheckningen öppnar dock minst två timmar innan avgång och stänger prick 40 min innan. Så det blir en tidigt morgon. Men det är det värt.

Peter
Svara med citat
Gammal 2006-08-16, 13:59
klaritzas avatar
klaritza klaritza är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006

Elisabet!
jag ska flyga med SAS, och jag måste säga att jag litar på dom. men tänk om flyplatsen liksom krabbar till det?! men visst borde man väl kunna få reda på om ens hund har lastats på planet man själv sitter på!? kanske ska ringa dom.....tusan. nu måste jag verkligen sova där från kvällen innan. hade hoppats på att allt var löst och att det räckte med att jag kom till kastrup 1,5 timmar innan.....va dom ska krångla!
Svara med citat
Gammal 2006-08-16, 15:55
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av klaritza
Elisabet!
jag ska flyga med SAS, och jag måste säga att jag litar på dom. men tänk om flyplatsen liksom krabbar till det?! men visst borde man väl kunna få reda på om ens hund har lastats på planet man själv sitter på!?
Alltså, jag har ingen aning om hur det fungerar, men jag tillhör dem som osvikligt tror på att man kan ordna allt genom att prata med dem som berörs. Så ring du!

Och att de skulle hantera ett djur så att det utsätts för lidande, kan man väl ändå inte tänka sig...?

En stund senare:
Nämen, titta, här har du ju lösningen http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=3

Senast redigerad av Elisabet den 2006-08-16 klockan 16:30. Anledning: Hittade lösningen!!!
Svara med citat
Gammal 2006-08-16, 19:19
klaritzas avatar
klaritza klaritza är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006

Men gu! vilken kisse! sådär skulle iofs Siri (min hund) okså kunna göra, hon är vinthund och kan därför bli till en mycket liten hundkringla! desutom gillar hon att ligaa bland våra kläder.....ska vara uppmärksam när jag packar!

jag ska ringa kastrup imorgon!lite mindre nervös nu faktiskt. tror som du på att det mesta går att lösa bara man talar med de berörda parterna!
Svara med citat
Gammal 2006-08-16, 14:02
Klick Klick är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006

Hur är det om man skall flyga ett chartrat SAS-plan från Kastrup?
Svara med citat
Gammal 2006-08-16, 20:14
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Yak
Jo - i Sverige är det ju så att saker händer i föjande ordning:
1. pengarna kommer
2. kortet kommer ut
3. Kvittot kommer
Ja men vänta nu. Den ordningen var ju den gamla. Nu kommer kortet först sen pengarna och sen kvittot. Detta ändrades i Sverige pga av att folk tog pengarna och gick. Kortet glömde de.
Sen kan man ju undra varför vi verkar vara det enda landet som vänder korten uppochned i våra automater. Inget annat land verkar ha det så. Måste vara någon som kommit på en idé en gg i tiden och som sedan har blivit kutym.

/Netwolf
Svara med citat
Gammal 2006-07-20, 12:48
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Ottis
När vi åkte iväg den 7/7 var det jättelugnt...
Skönt att höra att det fungerar bättre nu efter att man bl a satt in extrapersonal.
Jag skulle nog också hellre komma i god tid än att missa planet (finns ju en hel del att titta på
i lufthavnen/på flygplatsen).
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:36.