![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag fick ett "Påminnelsemail" från Sterling idag om att jag ska flyga med dem om några veckor...! Som om man skulle glömma det?
Men i det stod det att incheckningsautomaterna på Kastrup inte är i funktion just nu pga av uppdatering!? Det kanske stämmer, men det kanske även är en omskrivning för att men tar hänsyn till den "lilla" incidenten i London... Det stod ingenting om när de skulle öppna igen. Incheckningen öppnar dock minst två timmar innan avgång och stänger prick 40 min innan. Så det blir en tidigt morgon. Men det är det värt. Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Elisabet!
jag ska flyga med SAS, och jag måste säga att jag litar på dom. men tänk om flyplatsen liksom krabbar till det?! men visst borde man väl kunna få reda på om ens hund har lastats på planet man själv sitter på!? kanske ska ringa dom.....tusan. nu måste jag verkligen sova där från kvällen innan. hade hoppats på att allt var löst och att det räckte med att jag kom till kastrup 1,5 timmar innan.....va dom ska krångla! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och att de skulle hantera ett djur så att det utsätts för lidande, kan man väl ändå inte tänka sig...? En stund senare: Nämen, titta, här har du ju lösningen ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2006-08-16 klockan 16:30. Anledning: Hittade lösningen!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Men gu! vilken kisse! sådär skulle iofs Siri (min hund) okså kunna göra, hon är vinthund och kan därför bli till en mycket liten hundkringla! desutom gillar hon att ligaa bland våra kläder.....ska vara uppmärksam när jag packar!
jag ska ringa kastrup imorgon!lite mindre nervös nu faktiskt. tror som du på att det mesta går att lösa bara man talar med de berörda parterna! |
|
|||
|
|||
![]()
Hur är det om man skall flyga ett chartrat SAS-plan från Kastrup?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sen kan man ju undra varför vi verkar vara det enda landet som vänder korten uppochned i våra automater. Inget annat land verkar ha det så. Måste vara någon som kommit på en idé en gg i tiden och som sedan har blivit kutym. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag skulle nog också hellre komma i god tid än att missa planet (finns ju en hel del att titta på i lufthavnen/på flygplatsen). |
![]() |
|
|