|
||||
|
||||
Sv: Kalispera-tröjor
Tillverkare av sportkläder har ofta snygga skärningar på sina linnen. Kanske något att undersöka för Janne vid letandet efter en bra linnemodell. T-shirten är ju som många säger mer en herrmodell och dessutom väldigt stor. Jag skulle gärna betala mer om ett linne blir dyrare och för en snygg modell i trevlig färg (ej rosa som någon önskat) kan jag tänka mig att betala uppåt 300kr om kvaliten är bra. Vad tycker ni andra?
Eva |
|
||||
|
||||
Fick min kalisperatröja idag
Tack Janne Den är jättefin |
|
||||
|
||||
Vi fick våra tröjor idag också! Kanonsnygga! Hurra!
|
|
||||
|
||||
Vi fick oxå våra idag dom åker med på resan i år .
Det blir gött och glida omkring i chania på kvällen i dessa.. Till Janne Nicke.. |
|
||||
|
||||
Här kom åsså 2 st kalispera tröjor idag!!! Skall premiär användas på skiathos...
|
|
||||
|
||||
Tips:
Clique som säljs på bla Stadium brukar ha snygga och billiga linnen. Under 100:- även om man bara köper ett.. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Varför inte ett svart linne med "Kalimera" skrivet med glittertext i silver? Kan det vara nåt? Ett par hundringar kan jag tänka mig att betala, max 250 kronor.
|
|
||||
|
||||
Nu har jag fått mina Kalisperatröjor
Görsnygga, som vi säger på västkusten! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Vil bare si at KALISPERAtrøyene virkelig er s t i l i g e, Janne
- og heldigvis er de i samme deilige myke bomullskvalitet som de blå KaliMERA trøyene Om 66 dager pakkes de ned i sekkene, - men det kan nok være de blir tatt i bruk her hjemme før det Kari |
|
|||
|
|||
Kalisperatröjan har kommit till m ig också. Tack för det Janne!
|
|
||||
|
||||
Visst är Kalisperatröjorna snygga! Ser fram emot att ha den på semestern. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
Hej
Då är man hemma igen . Ville bara tala om att Kalisperatröjorna var en superhit.Jag har aldrig pratat med så många eller sagt Kalispera på "alla" år som jag gjorde på en kväll i Chania.Mina döttrar växte ca:2 meter så jag började undra om vi skulle komma in i en taxi av all uppvaktning dom fick. Ha de gött alla.. Nicke. |
|
||||
|
||||
Hur är det med storlekarna?
Är de stora i storleken som mera-tröjorna, eller ska man beställa den storlek man brukar? |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
[/QUOTE]
Hur är det med storlekarna? Är de stora i storleken som mera-tröjorna, eller ska man beställa den storlek man brukar? [/QUOTE] Hej Sorry för "delayen" Elisabet .(Mycket jobb efter semestern) Vi tyckte att dessa var som mera tröjerna..(= Underbara ) Ha de Nicke. |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Passar även på att säga att det varit jättekul att följa er resa live, de platser man själv besökt framkallade en extra känsla av att själv vara med. //Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|