Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-07-05, 12:06
Eleutheras avatar
Eleuthera Eleuthera är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2007
Inlägg: 31
Standard Kalimera ger fantastisk info

Hej !
Jag har inte varit medlem så länge utan hittade denna sida av en slump och blev genast intresserad.
Nu efter en kort tid så har jag läst "allt" nej inte allt men jag har läst mycke och varit riktigt trött i ögonen men upprymd i sinnet.
Jag har gett lite av mina tips och hoppats att det ska ge lite hjälp till de berörda, jag skrev även ett inlägg om att flytta till Hellas vilket gav svar direkt.
Så man kan bara säga fantastiskt till er alla och till "Admirala" vill jag sända en extra hälsning du har verkligen fått mig nyfiken på "Nafplio" och den fantastiska omgivning speciellt med små kärleksnästen
Eftersom målet för mig är att cykla ner till Hellas och sedan känna efter och undersöka möjligheterna att bosätta sig någonstans så är min planering i fullgång, nu på söndag blir det en månad i Swe med cykel & packning för att testa utr och bestämma vad som kan vara kvar vad som måste fixsas till.
Sedan kommer den svåra biten ska jag cykla ner i slutet av Aug eller ska jag vänta till slutet av Mars 08 detta är inte lätta att bestämma kan jag säga. Men all denna info som jag kan få här hjälper mig verkligen sedan märker jag ju att vissa av er som bor där nere ger er av hem under en viss period & det gör mig lite förbryllad är det pga arbete eller är det en viss hemlängtan hm hm
Sedan är jag nyfiken på anoulas Rhodos jag var där förra året efter en lång resa från GBG-Rom-Brindisi-Joniska Ö-grupperna-Athen-Turkiet-Rhodos och jag blev lite skrämd av den enorma mass turism och dessa envetna inkastare (dessa finns ju tyvärr på många ställen i värden) men jag kände efter ett tag att nu få ni ge er
Men samtidigt så är Rhodos vackert och anoula du får gärna berätta om dina smultron ställe.
Jag säger tack till er alla så lång och fortsätter att läsa
Eleuthera
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-07-05, 12:30
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Kalimera ger fantastisk info

Citat:
Ursprungligen postat av Eleuthera Visa inlägg
till "Admirala" vill jag sända en extra hälsning du har verkligen fått mig nyfiken på "Nafplio" och den fantastiska omgivning speciellt med små kärleksnästen
Tusen takk for hilsen! Du må virkelig sjekke ut Nafplio før du bestemmer deg for bosted
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT