![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för intressanta svar!! ja jag antar att det är annorlunda om man undviker de stora turistorterna. Tänkte inte i de banorna. Och Sunny - det lär dröja innan jag tycker det finns lustigheter att skratta åt när du gick vilse. Så otäckt!!! Tur att du inte föll så du blev liggande i bergen!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Sunny, roligt att du har kommit i balans igen. Så ser vi fram emot dina redogörelser från Ermioni, som vi varken har varit i eller ens hört talas om. Var tvungna att titta på kartan för att se vart du skulle ta vägen.
/Lena |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas du får en fortsatt trevlig resa fast du fryser ibland
![]() ![]() Och jag tror att jag förstår det där med att resa själv (ensam är något annat ![]() Men hoppas att du som älskar att vandra och upptäcka får ett underbart avslut på din resa. Jag hänger här och läser ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fajotta, jag tycker du och alla andra som reser med krämpor är fantastiska!!..
![]() Med tanke på Grekland som många ggr kan vara krångligt att ta sig fram... Inte särskilt handikappanpassat! Ang. min vandring så tror jag att alla sinnen blir mer skärpta i en krissituation..det enda jag tänkte på var att jag måste ta mig ner till havet när det började skymma..där någon möjligtvis skulle se mig... Nej, nu vänder vi blad igen.... ![]() |
![]() |
|
|