![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Etter mange turer til Hellas, er Paros fremdeles min favorittøy. Denne sommeren bestemte vi oss for å prøve noe annet enn kykladene, og reiste derfor til Kreta. Familien var samstemte etter turen: Vi liker oss best på kykladene, og aller best på Paros.
Paros er en ganske liten øy, noe som betyr at man kan ha "alt" innenfor gangavstand. Parikia syns jeg har fått et ufortjent dårlig rykte. Byen er riktignok ganske så full av turister, men det betyr ikke at den ikke er vakker. (Ingen i vår familie har stillhet som et viktig kriterium for en god ferie) Etter mange sommerbesøk på Paros og i Parikia syns jeg fremdeles at byen er fin. Spesiellt er den gamle kirken verdt et besøk. Dessuten kan man bo i byen og på stranden samtidig. Om man vil dra til andre strender enn de som ligger i byen, så kan man ta badebåt eller buss. Rommene er også billigere i Parikia enn andre steder vi har vært. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Min eviga kärlek till Grekland började med att jag såg bilder på Paros i en resekatalog, åkte dit och var fast för evigt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill ha lugn och ro men gillar Paros ändå. Fin ö på många sätt och vis. Kolymbitres är en av mina favoritstränder.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|