![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Rethymno är ju Kretas 3:e största stad så visst är det många turister där men ocharmigt..ABSOLUT INTE,Rethymno har nåt för alla..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Marco |
|
|||
|
|||
![]()
oh skönt att höra! Blev rejält avskräckt när vi var på Las Americas på Teneriffa förra året, vilken håla. Vill man inte uppleva igen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Till MammaMia
Tack för att ni valt landet Kreta. Boende i Ret** är också bra så jag propsar inte på AA. Säger bara välkomna hit och hoppas ni får en utmärkt semester. Betänk bara att Kreta är stort. Finns hur mycket som helst att se och jag har inte sett 1/4 efter över 30-år på ön (landet). Men som många säger Kreta har allt. Vischan, storstaden (Iráklion), småstaden Xania och lillebror Rethymnon. Det finns alla saker för de flesta och inte i Kanariastuket. Så ha det bra under semestern och välkomna åter. Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Har i Chania ar det 13 grader och smaregnar just nu. Januari har varit bra sa nar som pa lite for haftiga vindar fran soder.
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Ah, regnet på Kreta. Som jag kan sakna det numera när jag bara återvänder sommartid...
Minns en kväll i slutet av sässongen 95, då det regnade något kopiöst. Min väninna, som var på väg hem (själv var jag på Bousoki i bergen ![]() ![]() När jag kom hem fram på småtimmarna (ett antal krossade tallrikar, ett antal glas vin och ett anatl raki senare ![]() |
![]() |
|
|