![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Riitta! Nu har jag läst också andra delen av ditt resebrev. Vi var ju på Amorgos, så jag känner igen många platser på bilderna. Härliga bilder, fin text! Man blir ressugen igen.
aina |
|
||||
|
||||
![]()
Så intressant skrivet, Riitta! Jag gläder mig åt att ni fick en sån fin resa, och med din energi lär du ite ha missat mycket!
Välkommen tillbaka till värmen! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för fint resebrev och så fantastiskt vackra bilder - min stora dröm och längtan att en gång få komma till Amorgos har ytterligare förstärkts!
|
|
||||
|
||||
![]()
Men varför kallar du Leif för åsna?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder Riitta och trevlig text därtill. Får riktig Amorgoslängtan.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ja så fint Du skriver och vilka underbara bilder! Tack
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar för alla snälla ord
![]() ![]() ![]() Karin, har jag kallat Leif för åsna ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta, nyss hemkommen från Götet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som tror att nånting måste ha blivit fel nånstans... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det såg jag inte
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag trodde det var ett tufft skämt
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nejdå Lissi, så elak är jag inte
|
|||
|
|||
![]()
Riitta: Menar Du att Janne helt sonika tagit bort åsnan och satt ett foto på Leif istället
![]() ![]() Nä. jag bara skojar...men lite kul blev det...Var det åsnan kanske som Leif tittade på i kameran?? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tror inte att Leif har någon åsna i sin kamera heller
|
||||
|
||||
![]()
Jag använde ditt resebrev från Kalymnos som mall, och Leif hamnade på samma plats som åsnan på Telendos, och jag glömde byta bildtext.
![]() Nu har åsnan bytt namn till Leif. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag trodde Leif hade varit dum och därför fick gå under "åsnan"
![]() ![]() // Helén- som tycker att dina resebrev är jättefina Riitta, men det senaste var roligare i första versionen ![]() Senast redigerad av Hellen den 2010-07-20 klockan 21:38. Anledning: bytte sista mot senaste ;) |
|
||||
|
||||
![]()
Virkelig trivelig å lese om fortsettelsen av loffeferien deres, Riitta
![]() - og bildene dine er kjempefine ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker jag också! Fick mig ett mycket gott skratt igår när Riitta bad mig ändra i bildtexten, hade inte märkt åsnan tidigare.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Janne
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefin läsning Riitta
![]() Det märks att du verkligen hade den där upptäckarglädjen som man får när man besöker en ö första gången. Jag är ju också återbesökare, precis som du, men när jag var på Sifnos nu senast kom jag på hur kul det är med nya upptäckter ![]() |
![]() |
|
|