![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
162 | 65.59% |
Ja, jag ska boka senare. |
54 | 21.86% |
Nej. |
10 | 4.05% |
Vet inte. |
14 | 5.67% |
Jag bor i Grekland. |
7 | 2.83% |
Antal röster: 247. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men iår blir det nog ingen resa ialla fall pga personliga orsaker, men nästa år så ska jag iväg har jag bestämt. "om gud vill o bröten håller" som min pappa jämt sa ![]() Men det låter underbart för er som ska iväg, hoppas få läsa lite resebrev från er. Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Hjälp!! Nu har jag tagit det första steget, sen får vi se hur det blir med det övriga. Resa bokad till Aten den 23 juni, hem från Aten den 10 augusti. Bara jag.
![]() ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
![]()
Du får väl bo hos "tanten" ni bodde för några år sedan
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Och sen tillkommer den "lilla" frågan om pengar.... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har idag betalat flygstolar arlanda-aten 26/5-18/6. Betalade 3200 kr t/r vilket blev billigare än resan vi gjorde i september. En restresa blir det nog i september oxå men då troligtvis en charter.
I mars ska vi ta en sista minuten för att få lite värme i förhållande till denna vinter men önskar det var värme så det kunde bli i grekland istället. |
|
||||
|
||||
![]()
Här är det också bokat nu! Känns så bra, hade länge siktat på att flyga till Santorini, men nej, så blev det ju inte alls. För det blev flyg Helsingors-Aten i stället och nu skall jag börja tänka i nya banor. Känns väldigt roligt att få planera. I juni bär det av.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, så var nästa bokning gjord. Flygstolar till Karpathos för Fred med dotter Emma, de kommer ner den 30 juni och stannar i tre veckor. Sen får vi se vad som händer.
![]() Karin som ser ut att få så gott som hela sommarlovet på Karpathos ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
10:e juni kl. 05.55 via Athen till Samos till "sommarstugan". 27:e juni från Samos till Athen, och 30:e juni från Athen tillbaka till Arlanda och vidare till Åland. Före detta skall vi hinna med 2 orienteringsresor till Spanien under våren.
|
|
||||
|
||||
![]()
flyg ,, köpenhamn-munchen-aten t&r 3400 sek för två 18/7 till3/8 helt ok
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Glädjen är hög med två resor bokade.
Myrtos på södra Kreta, två veckor i April och sedan en vecka i maj. I maj får vi se var vi hamnar på Kreta |
|
||||
|
||||
![]()
För er som bor i västsverige kan det vara intressant att www.ryanair.com/se
skall börja flyga från Rygge flygplats som ligger mellan Svinesund o Oslo till Kos biljetter t/r runt 1000kr. kan vara ett bra lågpris alternativ, Obs 10 kg packning. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ferden går videre til Patmos,Lipsi,Kalymnos/Telendos ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har bokat resa 29 maj.Skall fira min 50 årsdag förmodligen på NAXOS
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bokat till Aten den 29 maj,och vidare med inrikesflyg till Paros,åker därifrån direkt till Antiparos och beräknar att åka till Naxos den 2 eller 3 juni.Ni kommer att få det kanoners på Naxos har varit där i ca 10 år varje sommar.Ha det så bra.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
....och för mej bär det iväg från Stockholm den 17 april till Rhodos, och därifrån till Karpathos nån dag senare....
Enkelbiljett med Fritidsresor för 497 SEK. Ingen biljett hem fixat än, den hittar jag förhoppningsvis då jag vill hem.Kanske blir det tåg hemöver, med Interrail, vi får se hure blir..... Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Har ingen resa till Grekland i år.
![]() Vi får njuta av Umeå-sommaren och återkommer med all säkerhet sommaren 2012. Jag vet inte hur vi ska överleva... Bea |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Skopelos den 11 juni.
/Enigma |
|
|||
|
|||
![]()
Jag och maken ska till Agia Marina den 18 juni. Ska vara borta i en vecka, härligt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är på Kreta nu 4 veckor och nästa resa går i sept.till Evia en vecka och därefter vidare till Kreta för 5 veckor.
|
![]() |
|
|