![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har besökt Kreta vid alla tillfällen som jag har varit i Grekland. Om ön Chrissy Island (som man kommer till med båt från Ierapetra) räknas med, (den är ju så liten - och nästintill obetydlig - dock ändå en ö) så har jag varit på två öar.
Göran |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, här är det inte så många ställen i Grekland...jag har ju inte helt "fastnat" där (än..
![]() Öar: Kreta, Kreta, Kreta.... Egina Poros Hydra Rhodos På fastlandet några gånger...bla Aten och bott i Glyfada Cypern några gånger, även om jag inte räknar det till Grekland så ser jag att många gör det... Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit på följande öar:
Amorgos Naxos Paros Syros Sifnos Samos Ikaria Kea Kos Kreta Och på fastlandet: Patras Korinth Athen Favoritö: Sifnos! ![]() Tycker också mycket om Kea och Naxos(om man undviker hamnpromenaden samt Agios Prokopios och Agia Anna; som är rena svenskbygderna numera) Amorgos är också en speciell ö! //Stina |
|
|||
|
|||
![]()
Kypros x2
Rhodos Kreta x2 Kos Santorini x2 Karpathos Samos Korfu Lefkas Thassos x4 Dagsturer til Ithaka, Kefalonia, Paxos og Anti Paxos Halkidiki og Parga på fastlandet |
![]() |
|
|