![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag bestämt (tills vidare i alla fall
![]() Efter 4 nätter i Rethymno så tar jag bussen till Paleochora. Först hade jag tänkt starta där, men ändrade mig. Jag har velat som sjutton med Paleochora, där jag kanske inte tror att jag kommer att trivas....men jag SKA ge stället en chans. Fjärde gången där men nu med övernattningar så det kanske ger ett annat intryck av byn. Tre nätter bokade på Soulas med balkong mot havet. Bra mycket billigare än Haris de dagar jag sökte och med, vad jag tyckte av bilderna, minst lika hög komfort. ...eller låg ![]() ![]() Eftersom jag åker sent flyg från Chania så kan jag åka från Paleochora samma dag. Förhoppningsvis RIKTIGT utvilad.... ![]() Det är kul att planera och ha möjlighet att ändra bokningar ända fram till någon vecka innan. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Soula har hög standard tycker jag. Vi har bott där två gånger, och har trivts otroligt bra. Båda gångerna har vi haft stora lägenheter med fullt utrustade kök. Det är ett mycket bra ställe och vi kommer att bo där nästa gång vi kommer till Paleochora.
|
|
|||
|
|||
![]()
Det låter jättebra Janne! Jag tycker också det ser fint ut.
Jag tror det blir alldeles lagom med mina 3 nätter där efter både Chania och Rethymno. Det ska bli riktigt spännande att se vad jag gillar Paleochora! Lissi |
![]() |
|
|