![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Han kunde inte ett ord engelska utan pratade grekiska med oss och vi förstod ingenting... min grekiska är MYCKET begränsad, men med gester och diverse hummanden förstod vi att han ville att jag skulle fota honom ihop med sambon. Kortet hittar ni under "Kalimera was here". Världens goaste farbror! Nästa år när vi åker till Amorgos hoppas vi få se honom igen. Vi ska då förära honom en Kalimera-tröja! Ska bli kul att se fotot och jämföra! |
|
||||
|
||||
![]()
Janne: vilken grymt snygg avatar du skaffat dig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Numera har jag bilden/avatar på en mysig gränd i choran på Ios. Alla dessa gränder på Ios både i choran och ute på de permanenta boendes kvarters gränder är så härliga! Jag tror jag bott på Ios i mitt tidigare liv! Det pirrar så speciellt då jag går i gränderna där utanför själva "stadskärnan"
|
|
||||
|
||||
![]()
Janne:din avatar får en att längta till Grekland så det gör ont i hjärtat
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men Janne då
![]() ![]() ![]() Snygg är den ju förstås på dig ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Min bild är från Thassos, mina två barn som badar
![]() /Ulrika |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag har nyss bytt. Vill ju gärna vara "rättvis" med mina tre katter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trots fullvärdig kost ![]() ![]() ![]() ![]() /Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ett tag sedan jag lade upp min avatar. Om man vill lägga upp en ny bild, till vilken mejladress var det man sände bilden till för att få upp sin avatar?
|
|
||||
|
||||
![]()
Man skickar den till avatar@kalimera.nu så fixar Janne den när han får möjlighet.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag står vid hamnpiren i Limenas på Thassos.
Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag klämmer mig ner till stranden Tsigrado på Milos
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Krigsmonumentet i Menetés på Karpathos. Vi lekte med tanken att klä på statyn en Kalimeratröja och fotografera till "Kalimera was here", men det var tyvärr omöjligt. Sonen satte på den en tröja i datorn i stället....
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och min drink är en Nefeli special från Nefelibaren ,Myrties,Kalymnos
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är en del av ett större foto på två farbröder
som intar dagens ouzo vid en av gränderna i Olymbos, Karpathos. ![]() Får man passa på att fråga om någon kan översätta texten på stenen ovanför dörren? (Jag förstår ano och kai och 18 mars(?) 1889. Och Nikolaoi? ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min är tagen på Kreta på en klostergård (Moni Gonia) väster om Chania.
Och jodå...jag gillar kloster ![]() Ivi |
![]() |
|
|