![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du anar inte hur gärna jag vill komma! Säger som Monica, synd man bor i Grekland! Jag får vara med er i tankarna i stället.
Ha det så trevligt alla ni! ![]() Agda |
|
||||
|
||||
![]()
Förutom de 3 kidsen har jag med mig ca 5 personer till.......
![]() Camilla som oxå lagar mat! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och imorgon skall vi ha fest! Oj, oj... så skoj...! Vad kul det skall bli att träffas (igen)!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar er en trevlig kväll!
![]() ![]() ![]() Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så jättetrevligt
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ha det så trevligt allihopa! Vi skulle gärna ha varit med, men kunde inte just denna helg, tyvärr... I kväll kan vi dock skåla till er alla med Brettos-ouzo (direkt från Aten så klart) ![]() Ivi & Lasse ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag & familjen önskar er detsamma (vi kan tyvärr inte komma)
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Tusen tack Karin o PeO för en jättetrevlig kväll! Vi sitter som boaormar nu o smälter all den goda maten. Iréne o Lasse |
|
||||
|
||||
![]()
Stort TACK från mig också! Synd om er som inte var med. Massor av god mat, härlig grekisk musik och jättetrevliga kalimeror. Vilken kväll!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gomorron! Och vad kul det var att få träffa er alla. Idag har jag whisky-röst, även om vi endast drack Ouzo, hmmm...
Vi som aldrig ville gå hem fick gympa av oss kalorierna, det blev bugg (Heja Bosse ![]() ![]() ![]() Det var skoj. Men varför tar det roliga ALLTID slut så fort, och så måste man skynda sig till sista tåget? Med Camilla på höga klackar... ![]() Gita ![]() PS. Och hälsa alla fina ungdomar som var med från "tokiga tanten" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Vilket bra initiativ att öppna sitt hem för en kalimerafest.Kul att det verkar ha varit en lyckad tillställning.Jag hoppas att det kommer bilder från festen ![]() -zeus- |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() TACK alla ni som kom och gjorde det till en fantastisk kväll!!! Karin med familj |
|
||||
|
||||
![]()
Ser verkligen fram emot att få se dessa bilder
![]() Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Och dessa bilder håller vi för oss själva.....
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Gita;109417]Gomorron!
Det var skoj. Men varför tar det roliga ALLTID slut så fort, och så måste man skynda sig till sista tåget? Med Camilla på höga klackar... ![]() Ha ha, nåja jag knatade på rätt bra ![]() ![]() 10 000 tack till Karin och familj, sååå trevligt som alltid! ![]() ![]() Camilla |
![]() |
|
|