![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja då, tunnelbanan går in till centrum
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Är visserligen en trogen Parga-resenär, men nu blir det en vecka på Kreta. 17/10 Chania. Golden Sand. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag sitter just i Nea Chora på To Magazaki och ska äta Nektarias goda saganaki för sista gången i år. Här är så mysigt och när jag nu kom tillbaks hit efter att ha varit en vecka i Nea Chora, efter våra två veckor här så bara kände jag att detta är den plats på Kreta jag gillar bäst. Nu har jag sett så mycket av Kreta så jag vet....Du kommer att få det jättebra i Chania Baeckman!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kreta tror jag skulle passa bra. Antingen Chania, Nea Chora, Rethymnon eller Paleochora.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
veckor för att sedan ta oss tillbaka till Samos och hemresa. Om Du ändå skall åka runt i Dodekaneserna så stanna också till på Lipsi. Efter att ha varit några gånger på Agathonissi, så skulle jag nog valt Lipsi i stället. Vem vet, vi kanske ses på Pefkos, Jannis eller Manolis på Lipsi. |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen mer Greklandsresa i år. Men väl en tripp till Rom första veckan i november!
![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Krya på dig Janne!
|
|
||||
|
||||
![]()
Yes!
Vi ska snart använda vår enda utomlandsresa i år ![]() Bär av till Skiathos 13/9! Ser att många på detta forum har tillfällena att åka flera gånger per år till Grekland ![]() Näe, Skämt & sido bara att gratulera Er som kan. Men ska bli så skönt att åka om 14dagar 10timmar & 44min! Vaa? jag räknar inte tiden.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Som sagt, til Naxos 24. Desember, julaften, og hjem 2 januar. Både jul-og nyttår på Naxos! Kanon! Eller hva?
Jostein |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Detta blir för övrigt vår andra resa till Grekland i år, skulle gärna åkt fler gånger! Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Jag säger som Yanna, vem behöver resa? Däremot hoppas jag på besök av ena sonen.
|
|
|||
|
|||
![]()
Amorgos, Sifnos och Aten. Förutom Aten så har jag inte bestämt ännu hur många dagar det blir på Sifnos respektive Amorgos men har en ungefärlig planering...typ).
Ska bli alldeles underbart och är glad att jag sparade två av mina semesterveckor till hösten. |
|
||||
|
||||
![]()
21 september åker vi till Rhodos och vidare mot Tilos för en vandringsvecka!
Hurra för det, augusti har verkligen regnat bort här i Umeå... Bea |
|
||||
|
||||
![]()
Nedräkning pågår, åker t Athen och vidare till Tinos den 10/9. En vecka där och avslutar med en vecka på Egina och ett dygn i Athen. Två av mina vuxna barn är med på Egina sista veckan och dom ville göra en kväll i Athen. Någon som har förslag på någon trevlig klubb i Athen, skön musik och mysig stämning?
![]() 12 dagar kvar/ Mona ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er
En resa till ska det bli om jag får ledigt i slutet av november. Man får ju inte missa den årliga olivplockningen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Årets resa står för dörren, Vi åker om 11 dagar ,det blir tre veckor Naxos och Santorini
![]() Hoppas bara inga askmoln o flygledarstrejker ställer till det (risk för bådadera enligt tidningarna) |
|
||||
|
||||
![]()
Vem behöver resa!!!??
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Sunny(som längtar ner) |
|
||||
|
||||
![]()
Titti! Jag har aldrig sett någon bära kalimeratröja i Grekland - trots åtskilliga resor. Men jag ska spana efter en på Arlanda.
![]() Min tröja är så gammal och trött att jag numera bara har den till stranden. Vi ses!/Sjöborren. ![]() |
![]() |
|
|