|
|||
|
|||
Sv: Ett sjunde klassens tivoli.
|
|
||||
|
||||
Jag någonting för mig???? Eller tydligare uttryckt:
Δεν καταλαβαίνω - vilket betyder, jag förstår inte. // Helén |
|
||||
|
||||
Åh, min Gud, Jag dör, jag dör...
|
|
||||
|
||||
Aahh, Strindberg!
|
|
||||
|
||||
Hehe!
jag anade att mitt inlägg kunde bli lite bränsle till brasan Ang det "fanatiska" så väntade jag mig ett negativt mottagande Jag har svårt att uttrycka mig i ord. Det jag tänker är svårt att kläda i text många gånger. Jagär en entreprenör som använder mig av andra verktyg och ser med en blandning av beundran och avund på er som kan måla en tavla med ord. Ni gör rätt som tolkar ordet fanatiskt negativt fast jag menar det positivt. Det år så mycket kunskap, engagemang, kärlek och lust på Kalimera att det kan te sig i så många uttryck. När du brinner för något så är det nära till heta känslor fast man egentligen menar väl. Som vanligt så har Elisabet redan analyserat innebörden av vad som menas!! Jamas och trevlig helg! |
|
||||
|
||||
Citat:
PS Det där med kärlek mm var den mest poetiska beskrivningen av Kalimera jag någonsin sett - säger en entreprenör som lever på att formulera skrivna ord till en entreprenör som säger sig ha svårt att uttrycka sig i ord |
|
|||
|
|||
Hela diskussionen har blivit ett tivoli utan dess like..
|
|
||||
|
||||
Citat:
"Men gosse vad säg du för la'"? Senast redigerad av Nektaria den 2008-11-07 klockan 23:20. |
|
||||
|
||||
Citat:
"Men stinta vad säg du för la?" Senast redigerad av Nektaria den 2008-11-07 klockan 23:25. |
|
|||
|
|||
Det är väl detta som är årets novembergrältråd? Varje år denna tid poppar det ju upp en tråd som får folk att gå i gång utan att trådskaparen hade det som avsikt på något sätt. Är det för långt till nästa Greklandsresa månne
Lissi |
|
||||
|
||||
Ha Ha Ha jaaaaaaaaa det kan vi väl va överens om i alla fall att det känns alldeles för långt till nästa Greklandresa.
|
|
|