![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
kristianstadsbo är alltid snyggt klädda!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Raki är gudarnas dryck och jag ska självklart visa dig i rätt riktning. Den 4/6 är det exakt 19 år sen jag kom till Chania första gången, så det kan vi fira med en liten provsmakning. Välkommen hit! //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker faktiskt inte att svenskar klär ner sig, vilken generalisering! Det finns alltid undantag, men det är just undantag, men det är väl just dessa som "syns".
Att jag sett glitter på stranden är inget jag tror eftersom jag sett det, men jag vet inte exakt från vilket land dessa varit från. Sen är det ju också en viss skillnad på hur man klär sig inför en resa om man ska på storstadsshopping, affärsresa eller semesterresa. Yanna Senast redigerad av Yanna den 2010-05-13 klockan 16:34. |
|
||||
|
||||
![]()
Bra att vi är överens!
![]() Man ser exempel på dålig klädstil från alla länder, men det ju också så att många inte klär ner sig medvetet, dom har bara inget intresse eller inte vet vad som är stil eller inte. Och om alla människor skulle klä sig stilenligt så skulle det heller inte finnas behov att hjälp..typ Stilpoliserna på TV. ![]() Fast det är kul att sitta och kolla på folk och alla dessa stilar/ostilar! ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Don't worry, det kommer aldrig att hända. Foppatofflor är inga skor, det är ett par formgjutna plastklumpar och jag vill inte att mina ben ska sluta så ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan bara inte låta bli, tänk på kära vänner! att när i antiken civiliserade greker och romare skapade begreppet klädkod och skred runt i sina vackra kläder och samtalde, då sprang vi i Skandinavien fortfarande runt i djurhudar och tjoade
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skapade klädkod? Bah. Du menar att det räcker att vi virar in oss i ett lakan?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Admirala- vad är onepiece??
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
en hel overall med dragkedja en sparkdräkt för vuxna
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
70-tal-kommer jag ihåg iallafall
![]() hellre strumpor i sandaler ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
kanske var otydlig - sparkdräkt för vuxna alltså!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
For noen år siden var Teletubbies populære Dukker/ Leker
![]() - ikledd Onepiece b l i r man en Teletubbie ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OH, Lopez Arne osv. det är underbart. Här är det en tråd (äntligen) med humor och viss distans, o se vad den ger. Låt oss få vara ej PK för en liten stund. Alla grupper av människor på vår jord har sina föreställningar om hur andra ser på dem, låt oss få leka lite med dessa. Säger bara Monthy Phyton, vad vore hela deras värld utan generaliseringar. Säger bara -- det är ej OK med strumpor i sandaler!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Såg nyss i tidningen att det hetaste är att ha just strumpor i sandaler eller sandaletter.
Jag kommer fortsättningsvis att vara barfota ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och vad sägs om dessa i sommar?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inte så snygga kanske men gud så skönt att slippa klämma in tårna i smala skor
![]() ![]() ![]() Ska man förresten ha strumpor i dessa ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ..fast lite på skämt skulle man vilja ha dem på stan för att se folks reaktion. På dagis skulle de garanterat göra succé! Lissi |
![]() |
|
|