![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aha!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror att du måste vänta ett bra tag på att tidtabellerna ska bli klara denna sommar. Inget är normalt. Det var först igår som färjorna började gå igen. Jag använder mestadels GTP för att kolla tider och rutter. |
|
||||
|
||||
![]()
Sådär! Pga grekernas otydliga regler blir det avbokning. Ingen 16-31 juli för oss. Pensionaten på Anafi, Iraklia och Amorgos motager en avbokning imorgon dag.
Alldeles för osäkert med dessa osäkra regler. Vi stannar i Sverige och Spanien där det är fritt fram utan karatänhot. Finns ganska många schyssta ställen i Spanien under en månad, där man också kan känna sej välkommen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hoppas att ni får det fint i Spanien och Sverige också. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har vi äntligen fått tillbaka pengarna från Ving
![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejdå Samos,det här året!
Vi avbokade i sista sekund men sen tog jag å boka om Airtours flyttade över det vi betalat in och sen fick vi en bra rabatt,glad å nöjd är jag Så 22 maj nästa år är det dags 🇬🇷Pia😎😀 |
|
||||
|
||||
![]()
Bra att du trots allt är nöjd.
Hejhej Samos 2021! |
|
|||
|
|||
![]()
Fast egentligen vill jag bara
😢 Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Åh..jag förstår! Att vilja men att inte våga..det är vår fråga! Hoppas vi kommer iväg senast till våren, hälsar jag och blinkar bort tåren!😥
/ Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar Kajja!
Vi hoppas på våren... Pia |
|
|||
|
|||
![]()
SUCK!!!! Så var sista resan för i år avbokad
![]() ![]() ![]() 2020, det förlorade året! Men med alla restriktioner och det vidriga viruset blir det inte det som vi längtar efter och vill möta. Ja, vårt älskade Grekland finns ju kvar nästa år och tur är det ![]() Catlady, i tårar....... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Catlady, du får göra som jag brukar säga att jag tänker göra: Jag kommer att dra bort ett år från min ålder, för detta året har jag inte haft någon glädje av ![]() För övrigt är det bara att bryta ihop och gå vidare ![]() Ulla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Detta "krig" startade 2019. Tänk om det håller i sig till 2025 ![]() Jag tror tyvärr att vi får ta ett år i taget... ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jisses, Wolfen, "the guy with the pin to burst my bubble"
![]() Blotta tanken men tänk om du har rätt..... ![]() NEJ, NO, OCHI så får det bara inte vara...... Catlady, som förtvivlar ![]() Senast redigerad av Catlady den 2020-07-29 klockan 18:27. |
|
|||
|
|||
![]()
Forhåpentligvis ikke 5-6 år, men dette kan bli en langvarig greie. Ingen god tanke. Jeg blir litt trist eller mismodig i blant.
|
![]() |
|
|