![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Netwolf: DET tror inte ens vi längre
![]() Lissi och cbriss |
|
||||
|
||||
![]()
Varför inte det ??
Kalmar spelade ju en bländande fotboll igår och inte ens den blåvitaste av supportrar kan tycka att resultatet var rättvist. ![]() Så nog är det fördel Kalmar fortfarande även om jag naturligtvis hoppas att Elfsborg kan spetsa till slutstriden genom att vinna över TFF på tisdag. Lars |
|
|||
|
|||
![]()
Heja "Blåvitt" Vad roligt att dom vann.
![]() Spelar Kalmar, resterande matcher, som dom gjorde igår lär dom ändå vinna serien ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Visst vore det kul med KFF-seger, annars kommer det att dröja MÅNGA år igen innan chansen återkommer, MEN att gång på gång förlora TROTS bländande spel sätter sig nog på PSYKET tyvärr..20 avslut på mål utan att bollen slinker in är för mycket!!!
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS ÖIS
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar ni nog att svettas i Kalmar lägret, och känna det gula flåset i nacken.
Tobbe |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Maken är lite deppad, men jag säger inte så mycket, det är ju bara FOTBOLL!!! Lissi -3 dygn från Tinos |
|
||||
|
||||
![]()
Så ja det var det. Bra jobbat grabbar.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lugn Kalmar. Vi tar Elfsborg
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vem vet. Kan ju bli kul
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JA det hoppas vi! !!! Ni har ju fina grekiska färger i alla fall
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Då borde vi ju legat på topp......eller
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jo jag ska skriva..... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Har inte sett nån kommentar här från Tokholmsderbyt i måndags... men de som "känner" mig här vet att jag är glad och nöjd med resultatet iallafall!!! Speciellt med det sista supersnygga frisparksmålet ![]() Nu är vi bäst i huvudstan (en stund iallafall) och det känns bra!!! Annars i toppen hoppas jag ju på......... ![]() Helena |
|
||||
|
||||
![]()
Jo då Helena ni är bäst i 08 regionen. Och det känns bra nu när Malmö slog AIK eller??
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jadu Kastas! Om det känns "bra" för mig just nu angående den där matchen, så är "bra" ett ganska milt och lämpligt uttryck
![]() För vad jag förstår så bör vi vara rätt finkänsliga här på forumet ![]() Helena ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja man får gå på den smala linan och försöka hålla tungan eller tangenterna i styr.Men det går nog bra till slut.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nä rödvitt gäller i fotboll
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Häcken!
Nu har "vi" fyra lag i allsvenskan nästa säsong. // Helén (som är helt ointresserad av fotboll) |
![]() |
|
|