|
||||
|
||||
Fototävling 2012 - vinnarbilderna
Nu - äntligen - är det dags att avslöja de tio bästa bilderna i respektive kategori. Som vanligt publicerar vi tre bilder per dag. Om tio dagar vet vi vilka tre bilder som kom på första plats. Spännande, inte sant! Följ nedräkningen här.
|
|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2012 - vinnarbilderna
Geten är ju bara för söt med sin förvånade blick. Den bilden missade jag att rösta på.
Eva |
|
||||
|
||||
Detta började ju bra Fina bilder alla 3! Grattis till tiorna
Riitta |
|
||||
|
||||
Jag, som bara fotar kattor blev väldigt förtjust i getbilderna. Röstade NÄSTAN bara på getbilder.
Charleston, din get hade jag på andraplats. En fin bild du har fått till. GRATTIS! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Tillykke med 10-pladsen. Flotte billeder
|
|
||||
|
||||
Tack Kalimera för den trevliga traditionen med Fototävlingen! En av årets höjdpunkter när man får sig en påminnelse om det gångna årets Greklandsresor! Härliga bilder o flera av Plats 10-bilderna var med bland mina topp 4!
|
|
|||
|
|||
Tackar, tackar! Det var ju synd (för mej) att inte alla tyckte som du. Fast en plats på tiobästalistan är ju inte fy skam det heller...
|
|
|||
|
|||
GRATTIS, Helle!
För 10:e platsen i kategori "blått"! CHANIA på Kreta så vackert! En av de 3 bilder jag röstat på i denna kategori, roligt!! Grattis även till 10:e platsen i de övriga kategorierna! |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
I år var det extra spännande att räkna röster, för nästan alla bilder fick röster, och så brukar det inte vara. |
|
||||
|
||||
Jag har haft så bråttom att jag inte ens hunnit titta och framför allt inte rösta på några bilder alls. Så nu när det har lugnat ner sig lite ska det bli roligt att titta på tio i topp. Det börjar bra i alla fall. Grattis till er som tagit de fina bilderna!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Re: Sv: Fototävling 2012 - vinnarbilderna
Citat:
Smultron (Helle) |
|
|||
|
|||
Sv: Re: Sv: Fototävling 2012 - vinnarbilderna
Citat:
Sunny |
|
||||
|
||||
Gratulerer med plasseringen i topp 10 alle tre - f i n e bilder
|
|
||||
|
||||
Grattis niorna också Fortfarande fina bilder Extra Grattis till Leif för Telendosfåret Det hade ju varit lite kul och ha en yrdrucken Mythosflaska framför fåret
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Leif hälsar och tackar. Fast vi tror att det är ouzoflaskan som skulle varit med. Jamas, Agge |
|
||||
|
||||
Citat:
Vore kul att höra ungefär hur många som röstat i resp kategori i år. |
|
||||
|
||||
Blev väldigt glad åt min åttonde plats Grattis ni 2 andra åttorna också
Riitta |
|
||||
|
||||
Riitta, bilden med gubben i båten är väldigt fin eftersom han ser så glad ut också. Grattis till åttonde platsen!
Och grattis till de andra åttorna också förstås! / Anne |
|
||||
|
||||
Tack Han, gubben höll på och pratade med några han kände på starnden. Han var typ 20-30 meter ute från stranden
Riitta |
|
|