Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-12-28, 08:26
edith edith är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Inlägg: 17
Standard Lägenhet i Amopi

Hej
Jag söker ett boende i Amopim, alternativt någon annanstans på Karpathos som ligger långt från gator kantade av souvenirshoppar och barer.

Förra året bodde vi på Aegen Village och vi ville så gärna åka tillbaka detta år. Men nu ser jag till min fasa att de stora lägenheterna är slut de veckorna vi skulle vilja åka.

Vi är en stor familj - sex personer - med fyra små barn. Vi vill gärna bo i samma rum, men det verkar ju svårt just nu.

Finns det någon här ute som har erfarenhet av:
1. Amopi bay - självklart får vi boka två dubbelrum, men är det nån som vet om man kan tränga in sig sex pers i ett rum?
2. Finns det nån privat uthyrare i Amopi som man skulle kunna boka hos?
3. Journeys end har stora rum, vet någon om det finns tavernor runt hotellet, eller måste man gå in till stan för att få nåt i sig och hur är stranden i närheten av hotellet?
4. Gärna också tips på annan ort på Karpathos där man kan hyra lägenhet med pool. Vi vill bo på ett litet ställe, det räcker med två tavernor och en strand.

Det blev många frågor...Kanske får jag napp på någon.

Vänliga hälsningar
Carin
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-12-28, 19:48
AikJan AikJan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2008
Inlägg: 6
Standard Sv: Lägenhet i Amopi

Citat:
Ursprungligen postat av edith Visa inlägg
Hej
Jag söker ett boende i Amopim, alternativt någon annanstans på Karpathos som ligger långt från gator kantade av souvenirshoppar och barer.

Förra året bodde vi på Aegen Village och vi ville så gärna åka tillbaka detta år. Men nu ser jag till min fasa att de stora lägenheterna är slut de veckorna vi skulle vilja åka.

Vi är en stor familj - sex personer - med fyra små barn. Vi vill gärna bo i samma rum, men det verkar ju svårt just nu.

Finns det någon här ute som har erfarenhet av:
1. Amopi bay - självklart får vi boka två dubbelrum, men är det nån som vet om man kan tränga in sig sex pers i ett rum?
2. Finns det nån privat uthyrare i Amopi som man skulle kunna boka hos?
3. Journeys end har stora rum, vet någon om det finns tavernor runt hotellet, eller måste man gå in till stan för att få nåt i sig och hur är stranden i närheten av hotellet?
4. Gärna också tips på annan ort på Karpathos där man kan hyra lägenhet med pool. Vi vill bo på ett litet ställe, det räcker med två tavernor och en strand.

Det blev många frågor...Kanske får jag napp på någon.

Vänliga hälsningar
Carin

Hej ! vi bodde på Journeys end i sommras , det är en bit att gå till tavernorna och standen är inte så nice, Mitt tips hyr bil så tar ni er både till stand och mat .
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT