![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu står nedräknaren på ensiffrigt och vi räknar dagarna innan vi trampar grekisk mark igen. Ett Grekland som vi förstått är hårt drabbat av den stora flyktingvågen undan krigets fasor. Vi hoppas att på något sätt kunna bidra....med extra bagage eller på annat sätt. Hur som helst så längtar vi tills planet lyfter och hoppas på en härlig vecka på Lesbos.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vet inte när du åker, men ser du detta innan så: ta med myggmedel!!! Själv är jag lite allergisk mot bett så det har blivit mycket pyssel med betten, även nu efter hemkomst. Trevlig resa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Fajotta;373154]Jag vet inte när du åker, men ser du detta innan så: ta med myggmedel!!!
Tack för påminnelsen! Ja, myggen gillar mitt blod så jag brukar bli ganska attackerad av dem medan mannen oftast slipper. Varierar lite mellan olika öar det där med myggplågan och har inte läst precis om mygg på Lesbos. Men nu åker myggmedlet fram för att packas med. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bra!! Är man bara rustad från start så ... Myggen älskar mig!! Ha en underbar resa!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla! Vi ser verkligen fram emot vår vecka i Grekland efter att ha hoppat över den traditionella septemberveckan förra året.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kom hem natten till måndag och vi hade mellan 25,5 och 28 grader i havet nästan hela veckan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt! Vi längtar efter souvlaki, moussaka, grekisk sallad mm. Att få strosa runt i gränderna på kvällarna innan man slår sig ner på en mysig taverna. I morgon packas resväskan...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hade gärna åkt ner igen. Glöm inte en färd till stranden i Anaxos, men det antar jag står på önskelistan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vill förtydliga: mygg älskar mig - jag är allergisk
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|