Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2006-01-23, 15:59
Maja06 Maja06 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 8
Standard Undrar om hotell i Votsalakia+bokad resa/sammanslagen tråd

Hej!
Tänkte jag skulle ansluta mej till detta superba forum.

Jag är en resvan person som efter varje resa i Europa ändå kommer fram till att Grekland ändå är bäst för mej. Har varit på Kreta, Lefkas, Zakynthos och Samos. Gillar såväl turistigt strandliv som "genuina" grekiska små byar och mycket där emellan.

Nu är det dags för Samos andra gången i sept-06 och första gången med barn (1 och 3 år) . Har därför valt att åka charter till Votsalakia. Hade nog valt annorlunda om jag inte haft barn, inte för att jag tänker att Votsalakia med charter är "sämre" utan snarare för att jag (vi) har andra behov nu på våra resor.

Behoven är nu lugn och ro, nära till strand och resturanger, pool på stället vi bor på som helst ska vara ett lägenhetshotell. Resan dit ska också vara relativt smidig. Ekonomin spelar också roll så inte mer än 3 stjärnor.

Vi funderar på att antingen boka Alexandra eller Aspres och min undring är nu till alla er erfarna Greklandskännare om någon kan hjälpa mej med åsikter om dessa ställen eller andra som återfinns hos charterbolagen, så att det blir lättare att välja! Har sett en startad länk med fråga om Alexandra -05, där personen som postade inlägget dock ej fick någott svar.

Jag tackar så mycket på förhand och hoppas på svar!

På återseende,

Maja
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT