Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimeraträffar

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2005-08-22, 19:32
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Kalimerafest i Lund!

Jag inbjuder till Kalimeraträff i Lund lördagen den 12 /11 Det kan väl vara dags för oss söderutboende att träffas över en bit mat! Umeå med flera orter har ju sina lokala träffar och vi ska väl inte vara sämre!! .....

Jag ska kontakta en restaurang med namn EROS i Lund, men måste innan dess veta på ett ungefär hur många som är intresserade i dagsläget... Jag tänkte mig att jag får ett antal intresserade och kan preliminärboka bord och få menyförslag..Sedan (och det är viktigt), måste ni själva i ca 14 dagar innan festen BEKRÄFTA ert intresse genom att ringa restaurangen och uppge namn och säga att ni tillhör Kalimeragänget. Likaså även själva avboka direkt till restaurangen om ni får förhinder.... Det är ju viktigt att inte restaurangen har bord bokade som inte utnyttjas...Det blir enklast för mig så jag inte får stå som ansvarig för bokade bord som inte fylls!
Alltså: Meddela mig först via inboxen eller här under denna veckan om ni tror att ni kan komma så jag har en liten aning om hur många vi kan bli innan jag tar första kontakten med EROS, så får ni mer besked här senare.Jag förstår om en del inte kan veta nu om ni kan i november, men det är ju bra om jag vet på ett hum när jag tar kontakt med restaurangen som sagt!


Jag är alltså initiativtagare, men inte den som står för ev underhållning eller så...Det får vi alla göra! Det vore skoj om vi blev ett glatt gäng som kan förgylla en grå novemberkväll tillsammans!

Jag återkommer när jag vet mer!
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT