Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Södra Kreta

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2019-10-22, 11:27
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Paradiset Loutro

Citat:
Ursprungligen postat av ariadne Visa inlägg
Hei Ia.
Skal hilse fra Tom. Lenge siden vi møttes på Paros. Hvorfor skal man ikke spise på To Kyma, er ikke maten god der?
Hei....ble kanskje feil å legge ut en slik post... Folkene der er veldig hyggelige og jeg vil at de skal lykkes..., men vi var uheldig med maten og og vet om andre som også har vært det. Det er egentlig en ond sirkel tror jeg...., De er helt sikkert flinke med mat, men det er få gjester (kanskje gjelder det bare i slutten av september og i oktober ? men er det samme hvert år ) der og de får grillmat-rester som de varmer opp igjen dagen etter... oppvarmet grillet lam er ikke godt. Det jeg mente er at siden de bare skal ha 2 middager der så hadde jeg ikke valgt å spise der. da det er flere andre plasser som har veldig god mat hver gang


Åååå, nå etterpå koblet jeg Tom og Paros..... reiser dere fortsatt rundt omkring ? Håper alt er bra og hils Tom så mye !

Senast redigerad av Ia den 2019-10-22 klockan 11:38.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2019-10-18, 12:16
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 364
Standard Sv: Paradiset Loutro

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Så tomt har jeg aldri sett Loutro Janne , ikke i nærheten engang
Vi bodde i Chora Sfakion vid samma tillfälle, och där var det också mycket stängt och såg ganska öde ut.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2019-10-17, 21:46
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Paradiset Loutro

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Kari, jag läste en rapport på Sfakia-Crete-Forum att den 7 november förra året var Loutro totalstängt. Stolar, bord och mycket annat hade fraktats till Sfakia för övervintring då.
Så säkert är det öppet på flera ställen sista dagarna i oktober.
Ha en fin vistelse på sydvästra Kreta! Jag kommer efter.

Birgitta.
Takk, Birgitta😊
Vi skal bo på To Kyma i Loutro, tror det var du og Ewa som tipset om det for en tid siden...
I mange år har vi ønsket å reise denne strekningen, komme med ferje til
Paleochora, så vi gleder oss til det👍
Et minimarked, en god taverna og en kafe holder for oss de to dagene vi er i Loutro. I Ag.Roumeli blir vi og bare to dager, regner med det finnes tilsvarende åpent der og.
Så håper vi været er fint, så ferja går når vi skal videre til Paleochora🤞
Svara med citat
  #4  
Gammal 2019-10-11, 13:16
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 364
Standard Sv: Paradiset Loutro

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Ja, da er vi hjemme igjen... hadde en fin tur, men Loutro er definitivt ikke som det var... Veldig fullt og mange små grupper som satt ute og pratet og lo høylytt til 01.30 om natta De første årene vi var de så var det stille før kl. 23. Sjenerelt mye støy og båt og fergetrafikken er mangedoblet. På flere av tavernaen måtte vi forhåndsbestille bord for å i det hele tatt få plass.. Dette selv rundt 6-7 oktober. Om det er bra eller ikke må tolkes av den enkelte
Tråkigt att höra. Just Loutro som saknar bilar och mopeder borde få vara i fred från oljud. Det är ju liksom det som är en av sakerna som är så underbart med Loutro. Vi får åka dit tidigt på våren eller senare på hösten i stället.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT