Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2014-10-26, 16:25
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Flyg till Skiathos

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
i juli hade jag kommit till Chania på charter 1 v från Växjö för 3300....fast då har man ju ingen framförhållning och detta var ju inte den sorts resa som söktes.....
Jag tyckte bara att det var dyrt dör bara flyget, men som sagt jag har ju ingen erfarenhet av charterflygstol

Lissi.
Numera är de ganska dyra om man inte kan resa med kort varsel eller ramlar över ett bra erbjudande ex med Ica kortet. Den turen hade jag i år en vecka med flyg och boende i Molyvos för 3500. Är ju också värt en del att slippa Aten och bussresan. Landar man på Skiathos ligger ju hamnen bara 5 minuter bort. Eva
Svara med citat
  #2  
Gammal 2014-10-25, 09:50
ofelias avatar
ofelia ofelia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Inlägg: 590
Standard Sv: Flyg till Skiathos

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Det är ett bra pris för en charterflygstol, skulle jag säga. De är ju inte billiga längre, man får betala för bekvämligheten att flyga direkt.
Instämmer med Inkfish. Jag har kollat på flyg till Skiathos de senaste åren och jag upplever att det alltid är dyrt att flyga direkt dit. Tycker att priset är helt ok som du har fått.
/Ofelia
Svara med citat
  #3  
Gammal 2014-10-25, 10:36
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Flyg till Skiathos

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Instämmer med Inkfish. Jag har kollat på flyg till Skiathos de senaste åren och jag upplever att det alltid är dyrt att flyga direkt dit. Tycker att priset är helt ok som du har fått.
/Ofelia
Det är dyrt överallt med charterflygstol - och öar som Skiathos och Santorini är ofta ännu dyrare.

Jag vill ha så korta resdagar som möjligt pga sjukdomstrassel så jag betalar hellre för den bekvämligheten. Har bokat två flygstolsresor nästa år: en 3-veckorsresa för 4800 och en 4-veckors för 4100. Hysteriskt dyrt men längre resor är hutlöst dyra.

Dessutom har ju båtresor med större/snabbare båtar blivit så dyra att reguljärbiljetterna måste vara riktigt billiga för att de ska löna sig.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT