Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa med barn

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-09-23, 07:05
Loppan73 Loppan73 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Inlägg: 14
Standard Sv: Borde det inte finnas barnfamiljer här?!?

Vi är en tvåbarnsfamilj (barnen är 10 månader och 3 år) som åker till Grekland om en vecka drygt. Vi startar med Syros, fortsätter sen förmodligen med Naxos och därefter vet vi inte riktigt. Vi tänke ta dagen som den kommer och se vad som känns bäst. När åker ni till Grekland då och var kommer ni att befinna er?


Citat:
Ursprungligen postat av Linda78 Visa inlägg
Oj då! vad fel det blev.... Jag är fullt medveten om att det finns en tråd som behandlar resandet med barn (jag läser där flitigt...) det finns också massor av kalimarianer på forumet som bredvilligt delar med sig av sina erfarenheter! Tack!

Mitt ovanstående inlägg var mest menat som en efterlysning av barnfamiljer på väg mot grekland... resevänner alltså. Undertonen kom av mina funderingar över om det anses "fult" att liksom "sätta in kontaktannonser" inför semestern ? Att man ska klara sig själv. Jag kan ju också vara helt fel ute och att det faktiskt är just så att man vill bli lämnad ifred, man vill inte sällskapa inför semestern. Trycket på underforumet Resevänner är i alla fall inte jättehögt....och det är ju naturligtvis upp till var och en att välja.

Hur som helst, jag ville bara rent allmänt se huruvida det fanns andra småbarnsfamiljer där ute som liksom jag kanske funderade över lekkamrater till ungarna eller eventuellt barnvakt någon kväll om man nu skulle råka befinna sig på samma ställe, åka med samma flyg...kanske hamna i väntetid på flygplatser, båthamnar eller dylikt....

/Linda
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT