Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Lesbos

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2008-05-26, 09:26
lillbyrro lillbyrro är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2008
Inlägg: 8
Standard Aegean Sun - Agios Isidoros

Hej!
Igår bokade jag en resa till Agios Isidoros, hotell Aegean Sun. Det blir första gången för mig i Grekland! Två veckor ska vi vara borta - jag och min pojkvän - och resan går av stapeln i slutet av juli/början av augusti. Ön verkar härlig tycker vi. Vi är 28 respektive 33 år gamla och hoppas på en avkopplande semester med trevliga bad och god mat, gärna i fina omgivningar och kombinerat med folkliv. Det här forumet verkar vara en källa till stor kunskap och jag har ivrigt läst här på Lesbos-delen.

Nu till mina frågor! Har någon här en uppfattning om hotellet Aegean Sun? Läge, standard, personal osv? Jag vore mycket tacksam för att ta del av era intryck i sådana fall, både positiva och negativa. Skiljer sig standarden mellan lägenheterna och dubbelrummen åt? Vi bokade efter visst vacklande dubbelrum istället för enrumslägenhet, dels var det dryga tusenlappen billigare, dels ingår frukost. Det ska så finnas minibar i dubbelrummen där man kan hålla eget vatten kylt. Likväl är jag lite kluven - kanske hade det varit bättre med lägenhet ändå? Det kan ju vara skönt att kunna laga lite egen mat också när man är borta i två veckor. Om frukosten är bra kan det kompensera, vittnesmål om detta eller motsatsen tages tacksamt emot. Ok, en avslutande fråga Går det att gå från Aegean Sun in till Plomari (på kartan jag hittade på hotellets hemsida ser det ut att ligga åt "rätt" håll i förhållande till Plomari).
Vi har ju öppet köp på resan så ännu finns tid att ändra.

Hoppas på att det finns någon där ute som känner för att dela med sig av sina erfarenheter!

/Elin
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT