![]() |
Frågebild 314 - Tossebergsklätten mellan Sunne och Torsby
Hej!
Då kör vi en frågebild igen....:) Var är vi :confused: //C@nny http://www.kalimera.nu/forums/pictur...pictureid=5571 |
Sv: Frågebild 314
Dalarna? /Katitzi:)
|
Citat:
//Conny |
Värmland??
|
Citat:
Värmland är rätt landskap :). Men var i värmland är vi? //C@nny |
Tossebergsklätten mellan Sunne och Torsby!
/Göran |
Citat:
Hej Göran! Tossebergsklätten, eller Gurlita Klätt som den heter i Gösta Berligs saga är helt rätt! Grattis ! klapp_klapklapp_klapklapp_klap //C@nny |
Kul!flabb_flab
Vi ser Tossebergsklätten från vårt sovrumsfönster!!! Attans att du hann före, Göran! Gratulerar Lena |
Citat:
Jaha, nu ser jag att du bor i Lysvik! Då ser man ju till er från utsiktstornet, - och ännu tydligare genom den befintliga kikaren som är monterad där. Själv så har jag hållt till i Fryksdalen sen jag föddes, på ledig tid, då ena föräldern har sina rötter i denna oerhört vackra del av Sverige. Rötterna finns i den här riktiningen: http://www.kalimera.nu/forums/pictur...pictureid=3095 //C@nny |
Sv: Frågebild 314 - Tossebergsklätten mellan Sunne och Torsby
Jasådu, söderut mot Sunne-hållet alltså. Eller så nära som i Stöpafors?
Du kanske rent av varit inne på mitt jobb å fikat? Jag tillbringar väldans mycket tid på Wienerkonditoriet i Sunne... om du inte redan varit där, hjärtligt välkommen in (eller välkommen igenflabb_flab) Lenabye_bye |
Sv: Frågebild 314 - Tossebergsklätten mellan Sunne och Torsby
Citat:
Både Sunne och Stöpa' är rätt :). Ang ditt jobb, så kallades väl det för "nya" förr? Jag har en nära släkting, som tidigare jobbade där i en herrans massa år, i förra "regin". Jag googlade in på hemsidan, och jag tycker mig känna igen montrarna närmast dörren flabb_flab. I så fall har de ju några år på nacken. Ja skickar ett PM //C@nny |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:30. |