![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Då kör vi en frågebild igen.... ![]() Var är vi ![]() //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Dalarna? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Värmland??
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Värmland är rätt landskap ![]() Men var i värmland är vi? //C@nny |
|
||||
|
||||
![]()
Tossebergsklätten mellan Sunne och Torsby!
/Göran |
|
||||
|
||||
![]() Hej Göran! Tossebergsklätten, eller Gurlita Klätt som den heter i Gösta Berligs saga är helt rätt! Grattis ! ![]() ![]() ![]() //C@nny |
|
|||
|
|||
![]()
Kul!
![]() Vi ser Tossebergsklätten från vårt sovrumsfönster!!! Attans att du hann före, Göran! Gratulerar Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jaha, nu ser jag att du bor i Lysvik! Då ser man ju till er från utsiktstornet, - och ännu tydligare genom den befintliga kikaren som är monterad där. Själv så har jag hållt till i Fryksdalen sen jag föddes, på ledig tid, då ena föräldern har sina rötter i denna oerhört vackra del av Sverige. Rötterna finns i den här riktiningen: //C@nny |
|
|||
|
|||
![]()
Jasådu, söderut mot Sunne-hållet alltså. Eller så nära som i Stöpafors?
Du kanske rent av varit inne på mitt jobb å fikat? Jag tillbringar väldans mycket tid på Wienerkonditoriet i Sunne... om du inte redan varit där, hjärtligt välkommen in (eller välkommen igen ![]() Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Både Sunne och Stöpa' är rätt ![]() Ang ditt jobb, så kallades väl det för "nya" förr? Jag har en nära släkting, som tidigare jobbade där i en herrans massa år, i förra "regin". Jag googlade in på hemsidan, och jag tycker mig känna igen montrarna närmast dörren ![]() Ja skickar ett PM //C@nny |
![]() |
|
|