Hej !
Vi bodde på Lakki studios förra året i Augusti . Det är ett trevligt litet hotell , mycket lugnt . Maria(tror jag hon hette)dottern , bjuder på kakor . Stora balkonger .
På nätterna blåste det bra , trodde balkongmöblerna skulle blåsa bort , men det låter värre än vad det är . Vi hae luftkonditionering men vaknade på nätterna av att vi frös, så är där inte supervarmt behöver ni nog inte det .
Det är en ganska brant backe ner till stranden . Nedanför finns ett par stenstränder, men lite längre norrut finns en stor sandstrand (Golden Beach) och en bit till finns en mindre mysig sandstrand . Underbart vatten ! Det finns ett par tavernor vid "strandpromenaden" och ett par uppe i byn och ett par "supermarkets" .
Jag rekommenderar också Four seasons , supergod Stifado ! När vi gick därifrån fick vi varsin apelsin med oss som vi dekorerade våra drinkar med när vi kom tillbaka till hotellet ..

Esperida som lockså ligger i "centrum"

är också populär, det var ofta kö dit (kom folk från Pigadia dit ).
Kommer inte ihåg vad maten kostade men som sagt inte superbilligt o inte dyrt . (öl 25 kr) Vi hyrde moppe hela veckan , smidigt sätt att ta sig fram ,Har för mig att det kostade 900 kr .
Vi brukade vara på en strand i Pigadia (norr om centrum)där det var stenigt, där hade vi badskor (min avatar )
Ha en bra resa o lycka till !