Ämne: Dött forum?
Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-07, 20:21
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Dött forum?

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag som är lite till åren kommen är så HIMLA glad att det samma "design" på Kalimera Jag är totalt ointresserad av teknik och är inte med på något annat forum än Kalimera där just Greklandsintresset är det som gör att jag går in. Älskar att läsa blogghörnor, resebrev och rapporter direkt från de som är i Grekland och man får svar direkt på sina frågor. Hjälpsamheten är stor....

Annars håller jag kontakt med vänner m hj a telefon, brev och e-mail....Tänk man är nog ett unikum!!!

Lissi - som ska göra fotoresebrev efter julresan på Peloponessos
Jo, men det är ju inte teknik det handlar om. Det handlar om funktion. Dagens tänk handlar mycket om att man som användare inte ska kunna göra fel och att man ska hitta det man söker på en gång. allt i Steve Jobs anda.
Ett forum som detta behöver oxå ett tillskott av yngre användare, annars kommer detta forum att självdö. Jag säger inte att det är ngt större fel på Kalimera, men det kan kännas mossigt för en yngre generation.
Att förändringar sker, måste vi äldre acceptera. Jag har sett flera inlägg av yngre användare, där de undrat över bästa festarön o dyl, bara för att ibland mötas av nästan hånfulla kommentarer. Det tycker jag är synd, för det skrämer bort de yngre, som dessutom berättar för sina kompisar att Kalimeraforumet består av gamlingar. Tyvärr.
/Netwolf
Svara med citat