Ämne: Dagens rätt
Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-06, 07:14
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Dagens rätt

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Så bra att de har återställt allting i det lilla kapellet i Agia Anna.. bravo..
Ja, du det där med dålig Wifi kan göra en helt galen ibland......

Internetberoende som jag är..
Å ena sidan känns det som rena semestern när man inte har wifi, å andra sidan blir man superstressad

Citat:
Ursprungligen postat av LaRose Visa inlägg
Nej, det verkar inte som vi menar samma taverna i Arkesini. När jag tänker på saken, så minns jag att jag hörde att det fanns två matställen, men bara detta var öppet när vi var där.
Återigen härlig mat och utsikt!
Det är ju jädra märkligt att jag aldrig sett den! I den pyttelilla byn ... Janne kanske kan reda ut det åt oss, nu när han släppt greppet om Bamse. Han skrev ju att han ätit goda luncher på ditt ställe, men det vet jag att han även gjort hos Marousso. Så frågan är om det är samma ändå. Vilket mysterium

Igår kväll när jag satt på Mouragio kom en ambulans och stannade på kajen. Den mötte upp en större båt som just la till. En eller två personer lyftes ombord, liksom ett par rullväskor. Det var ett par turister varav minst den ena blivit skadad i en trafikolycka uppe i Chora under kvällen, och som nu skulle vidare till sjukhus. Det var lite otäckt men skönt att se att det fanns resurser med t ex rejäl båttransport när det behövdes.
Svara med citat