Lördag
Checkade ut kl 11 och hämtades kl 13, 2 h i solen vid poolen. Fin o stor båt sen en buss på Skiathos. En danska pratade fort o vi skulle gå av vid nr 4 o gå 200m . Varför inte ett Mail eller info lapp? Gick en stund, varför inte en skylt från stora vägen i rätt väg ner med hotellets namn ? Men då måste nån jobba. Gick för långt. Checkar in o kan knappt stänga kylskåpet pga is vägg i frysfacket? Kan vi byta kylskåpet. Nej såklart, då måste ju nån jobba. Fick en handduk o frosta av själva. Tog 4 h. Såg Malmö borta under tiden 😍
Ner på stan, hittar huvudgatan o in i gränderna. Mängder av folk . Äter på ett grillhak och är 1 min från hamnen.

Går hem men svänger av för tidigt o hamnar på stora vägen. 15 min ner, 45 min hem. Ficklampa o reflex är bra ha med sig.
Söndag.
God enkel frukost, sen 200 m till stranden. 20 E för rad 1 o stora mjuka madrasser, vi tar enklare för 15 E. Långgrunt o klart vatten, ser flygplan gå in för landning. Får vänta 5 min på lunchbord . Dyr ouzo 6.5 E glaset.
Middagen avnjöts vid bukten på höjden med fin utsikt. Saganaki o giovetsi. Mycket folk för att vara i september, mer än i aug,