Visa ett inlägg
Gammal 2007-02-17, 13:05
pia-mariannes avatar
pia-marianne pia-marianne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007
Standard Sv: Vad är bäst och billigast..................

Hej på er!
Det låter verkligen som en riktig reseutmaning att ordna resan själv.Kul.
Min man tycker att det är ok.Och boendet blir det säkert inga problem med då vi aldrig kan åka under högsäsong.(då är det högsäsong på min mans arbete också,ha,ha,ha....).
Jag blev så sugen på att resa ännu mer i går då jag hittade en karta över Kreta.Köpte den på en Shellmack i Makrigialos.Text både på engelska och grekiska.
Jag planerar alltid nästa resa innan vi har varit på den vi har beställt.(min man har önskemål om resmål,men det är jag som ordnar det praktiska).
Vi reser alltid ett par gånger om året.
I år har vi bestämt att det får vara lågsäsong på min mans arbete, så att vi kan åka till Kreta i september.Jag tycker att det blir för sent att åka i oktober.
Vi har gjort det tidigare och i år vill jag ha det varmare och mindre blåsigt om vädergudarna är på gott humör.
Självklart är det billigast att vara hemma,he,he,he...Men det var så att vi o några vänner pratade om prisskillnaden mellan att ordna resan själv jämfört med charter.Ingen av oss har den erfarenheten.Jag tackar er alla för goda råd och tips.
Ni har så fina bilder inlagda både på er själva och naturbilder.Det skulle jag också vilja ha.Hur gör jag då?
Svara med citat