![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan!
En vecka är alldeles för kort!!! Kalymnos är en fantastisk ö, jag sållar mig till gruppen som gillar ön!!! ![]() Kom hem natten till idag, så jag är fortfarande lite jetlaggad ![]() Varma å vänliga hälsningar från mig, längtar tillbaka nåt otroligt!!! Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna hem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ska kanske försöka mig på att skriva ett resebrev...
![]() Åh, vad jag längtar tillbaka! Speciellt när det är sånt tråkväder som idag! Det har duggat o regnat precis hela dan!!! Hade du en trevlig resa? ![]() Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag vet hur det känns när man varit på Kalymnos... ![]() Jag har 32 dagar och 11 timmar kvar till avgång när detta skrivs och jag upptäcker att jag "packar" i huvudet redan... ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt att det blev bra. Ser fram emot och höra vad ni han med.
|
|
|||
|
|||
![]()
Åij, nästa veckas fredag åker jag dit!!
Första gången - skall bli spännande! Min morfar var hemma från Kalymnos, så ska bli roligt att se varifrån jag härstammar ![]() Senast redigerad av niccis den 2008-08-20 klockan 20:56. |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir spännande för dig och se farfars hemö
![]() ![]() Var skall du bo någonstans? Har du någon släkt kvar därm så du kan hälsa på dom ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skulle gjerne har vært på Kalymnos nå gitt. Vi har kjøpt bosted der og skal nedover når det er ferdig for å møblere osv. Noen som har aning om hvordan det er der i februar? Noen hoteller åpne i Pothia f.eks.?
|
|
|||
|
|||
![]()
Jaa, ser så framemot det
![]() Skall bo på Apollonia i Massouri. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kirtor, det finns flera hotell nere i Pothia som är öppna året om. I Masouri har de senaste åren en del mindre ställen varit öppna på grund av klättrarna. Bekymret är kanske vädret, det kan bli inställda båtar, flygplan o.s.v men i stort är februari en jättefin tid då allt börjar grönska igen.
|
![]() |
|
|