![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så är vi åter på denna pärla till ö! Det är bara Sea Star som fattas i vyn, annars är allt som vanligt. Man blir bara SÅ avslappnad här. Transfern hit ut med Fedon blev dryg då vi 8 från Kalmarflyget direkt blev körda till Skala Kamiros med taxi i stället för att få vänta i Rhodos stad.7timmar i hamnen med 2 tavernor att sitta på BLIR segt hur god mat och dryck man än kan få där. Vi har dock blivit lovade att på hemresedagen få bli körda till Rhodos för10 timmars vistelse där.Vi bor på Marinas då Anna rooms inte har ons-ons i sitt avtal med Ving....synd! Marinas Vingstudios är MYCKET spartanska i utrustning i jämförelse ! Vi bori den gamla delen,men högst upp så soluppgångarna ser jag!
Vi har slappat i 2 dagar nu, men i morgon i soluppgången ger jag mig iväg. Maken sover hellre....Men att morgonvandra är nästan härligare i ensamhet. Här är förvånansvärt få turister mot vad jag trodde i mitten av juni. Skönt för oss, synd för näringen. Inga båtfärder med Stelios pga endast 2-4 anmälda. Om nu greklandsturismen ökar, vart åker alla? Nu ska jag fortsätta njuta utsikten iskugganpå balkongen. Lissi |
|
|