![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jag far ju inte illa på balkongen med denna utsikten och en bra bok...just nu Gone girl av Gillian Flynn. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tråkigt med din fot. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vackrare balkongsittning finns inte utsiktsmässigt. I morse gick jag ut på balkongen före 05.30 och såg hela soluppgången. Makalöst vacker. Man får rysningar av välbehag. Så seglade Dodecanese express iväg mitt i solglittret.
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Otur med ditt knä.
![]() Hoppas att det känns bättre imorgon! Ha det allra bäst du kan! ![]() /Marja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha, det fortsatt fint på Tilos, vilken otur att du skadat dig igen, hoppas du snabbt blir bättre!
Kram, Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Trist med ditt knä, hoppas det blir bättre så du kan gå omkring på ljuvliga Tilos. Visst är vandringen mellan klostret o Ag Andonis fin, i september ska jag vandra från klostret till Eristos. Något längre och brantare säger de som vet, vi får se. Hoppas på sällskap av maken då.
Hämtpizzan Janne antar jag brukar vara från Oasis, helt underbara pizzor. Längtar åter till Tilos! Njut av de dagar ni har kvar där och hoppas vi ses där nån gång. ElisabethK |
|
|||
|
|||
![]()
Men Lissi, vilken makalös otur du har
![]() Hoppas knät blivit lite bättre idag så du kan ta dig ner på byn i alla fall ![]() Ylva |
|
|||
|
|||
![]()
Knäet är mycket bättre idag. Jag går med sträckt ben och har tagit mig ner på stranden där jag parkerat mig i skuggan nedanför Eleni. Jag handlade min årsförbrukning av den hemmagjorda olivtvålen på väg hit ifall det blir värre igen. Men leker man bergsget vid 63 så finns ju chansen att det blir så här. Fotleden är dock ok..
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tråkigt med ditt knä ,hoppas att det går över så att du kan njuta till fullo.Ha det bra!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Lissi!
Vart köper du den tvålen? mvh ElisabethK |
|
||||
|
||||
![]()
Skönt att du är på bättringsvägen!
Blev nyfiken på olivtvålen, och undrar om du köpt även tidigare årsförbrukning på Tilos? Min senaste olivtvål slängde jag efter bara några dagar då den blivit slemmig. Men man får vad man betalar för. ![]() Krya-på-dig! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag köper den i affären närmast supermarket Eleni...små handgjorda, ca 2,5€ för 50gram. Förut har jag köpt större bitar men nu köpte jag dem mindre.Elena Pissa gör dem. Ska vara accent över a:et
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Prova att massera knäet med ouzo. Det gjorde Michalis på Omonia med mitt knä en gång, och jag blev bra nästan direkt.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Spritmissbruk säger maken!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Just nu kl 18.45 kommer Tilos Star och kyrkklockorna ringer och hon gör ett ärevarv i bukten Magiskt!!! Hon stannar i bukten, ska hon inte lägga till?? Fortsättning följer....
|
|
|||
|
|||
![]()
Två båtar måste flytta på sig som ligger på Sea Stars plats. Hoppas vi slipper Fedon på onsdag!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vet precis hur det är, var där förra året när hon kom hem, firades med fyrverkerier mm
![]() Så ikväll blir det nog härligt, önskar att jag var där ![]() Njut nu för fullt resten av tiden ![]() Ylva |
![]() |
|
|