![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Söndag 15 juni Stockholm/Arlanda
Så var jag hemma i Sverige igen, kan inte riktigt beskriva den känslan.. hade föredragit att vaknat upp på Pension Amorgos i Katapola.. :-(..har iaf haft en god natts sömn på Rest&Fly på Arlanda. Flyget vart en timme försenat pga att det var så mycket trafik uppe i luftrummet, meddelade kapten när när vi gått ombord, skulle ha lyft 19.30 vi kom iväg 20.15. En behaglig flygning med SAS utan några störande moment! Här kommer ett par bilder från Atens flygplats och från planet innan vi lyfter (Ni som inte kan se bilderna i inlägget, kan gå in på min profil och titta i albumet "Grekland"... 8.35 gick jag ombord på Swebus mot Västerås och är hemma omkring 10.00..vid busshållplatsen samtalade jag med ett par Thailändare som varit i sitt hemland i tre veckor.. de utbrast.. MEN du är ju brunare än vad vi är.. lite avis vart de.. och då är de ändå thailändare.. ![]() ![]() Jag är verkligen brun och det ÄR härligt!! Solen skiner gott här hemma och det känns bra att komma hem denna årstid! Nu väntar mycket jobb under några månader och sen drar jag tillbaks till Amorgos i september, härligt!!.. ![]() Kommer att sakna att rapportera varje dag, så roligt att många av Er uppskattat det så mycket!!.. SÅ TACK IGEN FÖR ALLA TREVLIGA KOMMENTARER UNDER MIN VISTELSE PÅ AMORGOS FRÅN DEN 4 maj - 14 juni.. ![]() ![]() Jag kommer att återkomma med en kortare sammanfattning senare... Sunny(direkt från flygbussen).. ![]() |
|
|