Citat:
Ursprungligen postat av Annwi
Jag instämmer i hyllningskören, det är jättetrevligt att läsa dina rapporter från härliga Grekland! Tack för det! Det blir som en minisemester för en själv faktiskt, jag känner dofterna och smakerna, ser alla platser framför mig, känner solen värma och hur det doftar av timjan och saltvatten. Ser fram mot din nästa resa.
Anne
|
Citat:
Ursprungligen postat av litentuva
Tack för att jag fått ta del av din resa, du har så härligt positiv inställning men ger ändå äkta skildringar när inte allt blir precis som det var tänkt - härligt med ofiltrerat återberättande !
|
Citat:
Ursprungligen postat av Katitzi
Kan bara hålla med alla: Tack för trevlig resa! Det känns nästan som man var med! 
Katitzi 
|
Då får jag TACKA Er för Era trevliga kommentarer, roligt att jag lyckas roa så många, det glädjer mig!..
Nu har jag i stort sett packat upp allt och varit och handlat det nödvändigaste i matväg..blev glad när jag kom hem och såg att jag hade lite rödvin kvar.. att värma mig med..

...höll på att få frostskador när jag klev av bussen i Västerås..

..nejdå så farligt var det inte men en stor temperaturskillnad mot sommarvärmen i Grekland..
Ska bli skönt att krypa ner i min egna säng efter fyra veckor i Grekland, det är ALLTID en alldeles speciell känsla!..

..
Kalinichta!