![]() |
|
||||
|
||||
![]()
obs, dette svaret har jeg skrevet uten å ha lest innlegget ditt godt nok
![]() Jeg hadde ikke fått med meg at du reiser med et barn med spesielle behov! Da kan andre alternativ, som Naxos være bedre for dere ![]() Milos er ei øy hvor man må reise rundt til forskj steder for at den skal " komme til sin rett"! Jeg lar innlegget stå, kanskje det kan være til nytte for andre ![]() Kun et lite innspill for å si at innenriksfly kan være et godt alternativ til og fra Milos ![]() Om man skal ha ferje tilbake til Pireus hjelper det ikke å være på Paros/Naxos hvis alle båter er innstilt pga vind! Det skjer jo heldigvis ikke så ofte, men en gang vi var på Naxos i sept var alle båter, dvs også Blue Star, innstilt i 3 dager. - og jeg vet om noen som opplevde det samme på Paros i juni, da 4-5 dager, for noen år siden. Det er ofte, spes om man bestiller tidlig, gode priser på innenriksfly til/fra Milos, mens det de gangene jeg har søkt har vært mye dyrere til/ fra Naxos og Paros. Jeg synes Milos er en fantastisk øy, m y e mer "spennende" enn f eks Naxos! Men smaken er forskjellig ![]() Senast redigerad av kari den 2015-06-01 klockan 10:06. |
|
|